مهدوی یاوران برتر معرفی شدند

در حاشیه شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، چهره‌هایی نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سعید نمکی و سردار حاجی‌زاده به عنوان مهدی‌یاور برتر معرفی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مهدوی یاوران برتر معرفی شدند
شناسه : 34494 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسجد جمکران، در شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که در مسجد مقدس جمکران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از مهدی یاوران برگزیده تجلیل شد.

سردار حاجی‌زاده به عنوان فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به عنوان امام جمعه خدوم اهواز و همچنین سعید نمکی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر افرادی بودند که به عنوان مهدی یاور از آنان تجلیل شد.

تجلیل از محمد مخبر دزفولی به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی به عنوان استاد و نظریه پرداز سند توسعه مهدویت و انتظار، حجت‌الاسلام الهی‌نژاد به عنوان فعال مهدوی در حوزه تدوین و تألیف کتاب، حجت الاسلام راجی به عنوان مبلّغ برگزیده و تدوینگر کتاب «صعود چهل ساله» و حجج اسلام مؤیدی و صدیقی به عنوان نویسندگان پایان‌نامه‌های برتر در حوزه مهدویت از دیگر بخش های مراسم تجلیل از مهدی یاوران بود.

همچنین در این مراسم از حجج اسلام سعید بخشی، سید مهدی موسوی، محمد اسدی و سید احمد موسوی به عنوان فعالان حوزه مهدویت و صاحبان مقاله های برتر در این همایش تجلیل شد، ضمن آن که تجلیل از خانم حسینی به عنوان فعال برگزیده حوزه مهدویت در شهرستان کنارک و همچنین مرحوم بهروز همتی به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در کرمانشاه از دیگر بخش های این مراسم بود.

تجلیل از مهدی یاوران در حاشیه برپایی شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با تجلیل از علی طاعتی به عنوان فعال ترویج فرهنگ مهدویت در حوزه کودک و نوجوان و همچنین مسعود ده نمکی به پایان رسید.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.