ادامه جذب نیروهای جدید آتش‌نشانی قم در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، استخدام ۶۰ نیروی جدید در سال ۹۹ را موردتوجه قرارداد و گفت: ۵۳ نیرو جذب و مستقرشده و تعداد باقی‌مانده در مرحله طی شدن کارهای اداری بوده و به‌زودی جذب سازمان می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادامه جذب نیروهای جدید آتش‌نشانی قم در سال ۱۴۰۰
شناسه : 34471 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به افزایش تصادفات در شهر قم در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: متأسفانه امسال نیز آمار تصادفات در قم بالا بود که نیاز است بعضی از امکانات مانند دستگاه رهاسازی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از خرید ست هیدرولیک برای سازمان آتش‌نشانی خبر داد و افزود: سال ۹۹، هشت دستگاه هیدرولیک جدید خریداری‌شده و درمجموع ۱۴ ست هیدرولیک در اختیار سازمان آتش‌نشانی شهر قم قرارگرفته است.

جعفری ادامه داد: با استخدام نیروهای جدید، ۲۰۰ دست لباس جدید نیز خریداری‌شده که شامل کلاه و دستکش نیز بوده که این تعداد نیاز سازمان را برطرف کرد.

وی استخدام ۶۰ نیروی جدید در سال ۹۹ را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: ۵۳ نیرو جذب و مستقرشده و تعداد باقی‌مانده در مرحله طی شدن کارهای اداری بوده و به‌زودی جذب سازمان می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: یکی از کارهای خوب امسال خرید چراغ‌قوه بود که در این راستا ۴۳۰ چراغ‌قوه جدید خریداری شد و در اختیار نیروهای آتش‌نشانی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.