ادامه جذب نیروهای جدید آتش‌نشانی قم در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، استخدام ۶۰ نیروی جدید در سال ۹۹ را موردتوجه قرارداد و گفت: ۵۳ نیرو جذب و مستقرشده و تعداد باقی‌مانده در مرحله طی شدن کارهای اداری بوده و به‌زودی جذب سازمان می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادامه جذب نیروهای جدید آتش‌نشانی قم در سال ۱۴۰۰
شناسه : 34471 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به افزایش تصادفات در شهر قم در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: متأسفانه امسال نیز آمار تصادفات در قم بالا بود که نیاز است بعضی از امکانات مانند دستگاه رهاسازی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از خرید ست هیدرولیک برای سازمان آتش‌نشانی خبر داد و افزود: سال ۹۹، هشت دستگاه هیدرولیک جدید خریداری‌شده و درمجموع ۱۴ ست هیدرولیک در اختیار سازمان آتش‌نشانی شهر قم قرارگرفته است.

جعفری ادامه داد: با استخدام نیروهای جدید، ۲۰۰ دست لباس جدید نیز خریداری‌شده که شامل کلاه و دستکش نیز بوده که این تعداد نیاز سازمان را برطرف کرد.

وی استخدام ۶۰ نیروی جدید در سال ۹۹ را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: ۵۳ نیرو جذب و مستقرشده و تعداد باقی‌مانده در مرحله طی شدن کارهای اداری بوده و به‌زودی جذب سازمان می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: یکی از کارهای خوب امسال خرید چراغ‌قوه بود که در این راستا ۴۳۰ چراغ‌قوه جدید خریداری شد و در اختیار نیروهای آتش‌نشانی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.