بستری ۱۵ کودک کرونایی در قم

رئیس مرکز بهداشت قم بابیان اینکه تجمعات مهم‌ترین عامل شیوع ویروس کرونا است، گفت: ۱۵ کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان کودکان قم بستری شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بستری ۱۵ کودک کرونایی در قم
شناسه : 34371 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، سیامک محبی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا مرکز بهداشت قم که با حضور اعضای شورای شهر، مدیرکل مدیریت بحران استان و معاون شهردار قم با موضوع نیمه شعبان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۵ بیمار کودک مبتلابه کرونا در بیمارستان کودکان بستری هستند که خدای‌نکرده هرکدام از آن‌ها جان خود را از دست بدهد سبب غم بزرگی برای خانواده این عزیزان می‌شود.

وی افزود: کرونای انگلیسی در قم وجود دارد و باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشیم، همان‌گونه که مقام معظم رهبری بیان کردند هر آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا تشریح کرد باید به آن توجه کنیم.

رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم نیمه شعبان بیان کرد: باید نشاط مهدوی در جامعه ایجاد شود، از این موضوع آگاه هستیم که مردم با توجه به گرانی و شرایط کرونا خسته هستند و شرایط آن‌ها را درک می‌کنیم و نشاط نیمه شعبان سبب نشاط جامعه می‌شود و بسیار مهم است.

محبی عنوان کرد: در یک ماه اخیر شیوع ویروس کرونا در قم رشد داشته است، از هفته گذشته وضعیت کرونایی قم زرد شد که نیازمند رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

وی بابیان اینکه تجمعات مهم‌ترین عامل شیوع ویروس کرونا است، گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود ممکن است کشورمان با پیک چهارم کرونا مواجه شود، متأسفانه افراد فوتی کرونایی افزایش پیداکرده است.

رئیس مرکز بهداشت قم خاطرنشان کرد: در ایام عید نوروز هستیم و دیدوبازدیدها در حال انجام است و اثرات آن پس از ۱۴ فروردین‌ماه مشخص می‌شود، روز ۱۳ فروردین روز طبیعت در پیش  است که باید جلسه ستاد مقابله با کرونا برگزار و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.