برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی در مجتمع‌های مسکونی قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای ۲۰ سرود خیابانی در ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه‌های نشاط شهروندی در راستای جشن ایام نوروز و اعیاد شعبانیه در مجتمع‌های مسکونی سطح شهر برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی در مجتمع‌های مسکونی قم
شناسه : 34306 | انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی برای ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، از برگزاری مسابقه پانتومیم خانوادگی با موضوعات شهروندی در این ایام خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های نشاط شهروندی در راستای جشن ایام نوروز و اعیاد شعبانیه در مجتمع‌های مسکونی سطح شهر برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تأکید بر راه‌اندازی کاروان شادی در سطح شهر افزود: تور قم گردی با محوریت اماکن گردشگری و امامزاده‎ها از مبدأ سراهای محله و پایان برنامه مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

وی برگزاری مسابقه برداشت آزاد از دعای عهد با مشارکت مسجد مقدس جمکران در قالب خوش‌نویسی و دل نوشته را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع معرفی و شناخت شهر قم با روش اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی از دیگر اقدامات مشترک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز است.

مقیمی با تأکید بر اجرای سرود خیابانی در ۲۰ نقطه سطح شهر با مضامین نوروز و اعیاد شعبانیه ابراز کرد: به دلیل هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر نهادهای مربوطه و مسجد مقدس جمکران و همچنین ایجاد شعار واحد در این زمینه برنامه‌های سازمان فرهنگی در ایام نوروز با شعار «مرا عهدی است با جانان» و «عهد سال نو» برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اجرای نمایش خیابانی توسط مردان رنگی با پیام‌های نوروز و اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه خوش‌نویسی با موضوع اعیاد شعبانیه و ارائه آثار تولید شده در سطح شهر از طریق نگار گذر و نمایشگاه و همچنین فضاسازی شهری با محوریت «عهد نو سال نو» در قالب طراحی پوستر، بنر، لمپست و نصب آن در سطح شهر انجام می‌شود.

وی اجرای برنامه تحویل سال نو در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام در کوه خضر و گلزار را مورد توجه قرار داده و تصریح کرد: برگزاری سه‌شنبه بدون خودرو با دوچرخه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران با شعار عهد نو سال نو از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۰ است.

مقیمی با تأکید بر تولید برنامه گفت‌و‌گو محور در قالب اینستاگرام و پادکست با حضور چهره‌های بومی، گفت: پویش ملی مسابقات FIFA و PS و حرکات ورزشی مختص ایام نوروز در تمام کلان‌شهرها در قالب فضای مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.