فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کشف یک تن و ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف یک تن و 290 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی بهمن ماه سال جاری در قم گفت: در این ارتباط 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف یک تن و ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم
شناسه : 3428 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی با اشاره به اهتمام پلیس قم نسبت به برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخورد با عاملان اصلی مواد مخدر از دغدغه‌های مردم است، پلیس قم در سال ۹۷ علیه شبکه‌ها و باندهای قاچاق مواد مخدر سالی طوفانی را آغاز کرد که در سال ۹۸ نیز این امر با شدت بیشتر استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در جمع آوری معتادان متجاهر مصمم است، تصریح کرد: پلیس قم امنیت توزیع کنندگان مواد مخدر سلب کرده است، در سال جاری ۱۵۰ عملیات علیه باندها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر در استان اجرا و بیش از ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از تریاک، حشیش و هروئین کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان قم دلیل عمده این کشفیات را قرار داشتن استان قم در محور مواصلاتی دانست و تصریح کرد: انتقال مواد مخدر بیشتر از مبدأ استان‌های جنوبی به مقصد مرکز و استان‌های شمالی صورت گرفته که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم کشف شده است.

آقاخانی با بیان اینکه امسال کشف مواد مخدر در استان قم نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است، بر ضرورت آگاه سازی بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به آفت‌های مواد مخدر تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان با تذکر و اخطار به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: استان قم استانی زنده و پویاست و این اطمینان را به مردم می دهیم که نگذاریم به پویایی استان خدشه وارد شود.

سردار آقاخانی با اشاره به کشف یک تن و ۲۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی بهمن ماه سال جاری در قم، گفت: در این ارتباط ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، ۸ دستگاه خودرو توقیف و ۱۵ نفر نیز دستگیر شدند.

نوشته های مشابه
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.