آزادی ۱۲ زندانی در قم همزمان با آغاز نوروز

رئیس سازمان زندان‌ها به همراه خانواده خود در کنار سفره هفت سین مددجویان زندان مرکزی قم حاضر شد و ۱۲ نفر از مددجویان در اولین ساعات سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آزادی ۱۲ زندانی در قم همزمان با آغاز نوروز
شناسه : 34261 | انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از میزان، همزمان با لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ و با حضور حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در کنار سفره هفت سین مددجویان زندان مرکزی قم، ۱۲ نفر از مددجویان در اولین ساعات سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند.

محمد مهدی حاج محمدی در لحظات تحویل سال نو که مهمان مددجویان زندان قم بود، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید گفت: عید روزی است که ما به مسیر صحیح برگردیم و همه ما نیاز به این بازگشت داریم.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: خوشبختانه همزمان با سال جدید و با حمایت نیکوکاران قمی، ۱۲ نفر آزاد شدند که ان‌شاءالله در سال جدید با حمایت و پشتیبانی بیشتر خیرین و آحاد مردم و مسئولین، زندانیان بیشتری آزاد شوند و از خانواده‌های آنان حمایت بیشتری شود.

عضو شورای عالی قوه قضائیه افزود: ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین مددجویان، گفت: شما کسانی هستید که اراده برگشت دارید و دنبال این هستید که آن اتفاق خوب در زندگی شما رقم بخورد و همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد و ما وظیفه داریم که شما را در این راه کمک کنیم.

در ادامه، ۱۲ نفر از مددجویان زندان مرکزی قم که با پرداخت کمک های خیرین قمی مقدمات آزادی آنها فراهم شده بود، طی مراسمی حکم آزادی را دریافت و به آغوش خانواده بازگشتند تا در اولین ساعات سال جدید در کنار آنان باشند.

شایان ذکر است رئیس سازمان زندان ها ضمن صرف ناهار در جمع مددجویان در یکی از اتاق های زندان مرکزی قم، به بررسی پرونده قضایی آنان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین خانواده رئیس سازمان زندان های کشور که همراه وی به استان قم سفر کرده بودند با حضور در بند نسوان، لحظه سال تحویل خود را در کنار مددجویان بند نسوان گذراندند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.