آماده‌باش کامل نیروهای رفع تخلفات شهری

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از آماده‌باش نیروهای اداره نظارت بر رفع تخلفات شهری شهرداری قم تا ۲۰ فروردین خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش کامل نیروهای رفع تخلفات شهری
شناسه : 34199 | انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی اقدامات شهرداری قم را برای تعطیلات نوروز و جشن‌های نیمه شعبان موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: متأسفانه مسئله کرونا برای مردم عادی شده و این موضوع به‌سلامت شهر و شهروندان لطمه وارد می‌کند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تأکید بر برخورد با ایستگاه‌های صلواتی غیرمجاز، تعطیلی آرامستان‌های سطح شهر را مورد توجه قرار داد و  افزود: بستن بخشی از آرامستان‌ها با اداره اوقاف بوده که باید برای حفظ سلامت شهروندان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

شفیعی ادامه داد: بخشی از ممنوعیت‌ها که به شهرداری مربوط بوده از طریق نصب بنر به شهروندان اطلاع‌رسانی شده و در میدان نبوت و بلوار خداکرم نیز بنرهایی نصب می‌شود.

وی با گلایه از مردم برای حضور در آرامستان‌ها، تصریح کرد: متأسفانه شهروندان از ترس تعطیلی آرامستان‌ها در روزهای گذشته در آرامستان‌ها حضورداشته و متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از آماده‌باش نیروهای شهرداری تا ۲۰ فروردین خبر داد و خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی برخورد با مردم خیلی سخت بوده و برای حفظ نظم نیروهای شهرداری تا ۲۰ فروردین آماده‌باش خواهند بود.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.