سردیس شهدای جبهه مقاومت اسلامی در قم رونمایی شد

آیین رونمایی از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهروز مظفری‌نیا به منظور نصب در فرودگاه بغداد برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سردیس شهدای جبهه مقاومت اسلامی در قم رونمایی شد
شناسه : 33985 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مراسم رونمایی از تندیس‌های شهدای جبهه مقاومت اسلامی امروز با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، «علی سعدی الخصاف»، «استبرق فاضل محمد» و «سیف محمد راجح» نمایندگان سفارت عراق در ایران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) و دیگر مسئولان استانی، برگزار شد.

در این مراسم که امروز در مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، سردیس شهیدان والامقام حاج «قاسم سلیمانی» اثر علی لوایی، «ابومهدی المهندس» اثر محمد بیک‌زاده و «شهروز مظفری‌نیا» شاهرخ اکبری دیلمقانی با حضور مسئولان حاضر رونمایی شد. قرار است پس از انجام تمهیدات لازم، تندیس‌های مذکور به عراق منتقل شده و در محل شهادت سرداران بزرگوار در فرودگاه بغداد نصب شود.

گفتنی است در این مراسم از معاون خدمات شهری، معاون فنی و عمرانی، معاون مالی و اقتصادی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، مدیر منطقه چهار قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مدیر پارک زائر، سرپرست سازمان زیباسازی و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تقدیر شد.

همچنین نشان خدمت کنگره ملی شهدای استان قم توسط آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام‌جمعه قم به شهردار قم به پاس خدمات مجموعه شهرداری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اهدا شد.

دبیر کنگره ملی شهدای استان قم در این مراسم با تقدیر از اقدامات مجموعه شهرداری قم، این دستگاه را بازوی توانمند کنگره برای اجرای برنامه‌ها دانست.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.