تکمیل محوطه‌سازی تله‌سیژ بوستان علوی

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اتمام محوطه‌سازی تله‌سیژ بوستان علوی با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در اجرا و تکمیل این طرح، ۵۰۰ مترمربع زیرسازی، محوطه‌سازی و سنگ‌فرش انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل محوطه‌سازی تله‌سیژ بوستان علوی
شناسه : 33978 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اتمام محوطه‌سازی تله‌سیژ بوستان علوی بااعتباری بالغ‌بر۱۰میلیارد ریال، اظهار داشت: در اجرا و تکمیل این طرح ۵۰۰ مترمربع زیرسازی، محوطه‌سازی و سنگ‌فرش انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم افزود: در تکمیل محوطه‌سازی تله‌سیژ بیش از ۲۰۰ تن آسفالت در مساحت ۱۴۰۰ مترمربع مورداستفاده قرارگرفته است.

اصفهانیان‌مقدم در ادامه به اقدامات انجام‌شده در بوستان علوی اشاره و بیان کرد: در طرح توسعه بوستان علوی نصب آلاچیق‌های جدید، افزایش پایه‌های روشنایی، احداث رینگ دوم بوستان جهت تردد و پیش‌بینی پارکینگ نیز در دستور کار قرار گرفت است.

وی، فضاهای همگانی شهری را محلی برای تعاملات اجتماعی دانست و تأکید کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از تله‌سیژ بوستان علوی و ارتقای فضای سبز شهری و تجهیزات بوستان، امیدواریم شاهد ارتقای رضایتمندی شهروندان و توسعه پایدار گردشگری در منطقه باشیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.