مدیریت شهری پذیرای نقدهای تخصصی خبرنگاران است

شهردار قم بر ضرورت حفظ شأن بزرگان و پیشکسوتان مطبوعات قم تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری پذیرای نقد تخصصی و دلسوزانه اصحاب رسانه است و به راحتی می‌تواند با مخالفان خود در حوزه‌های مختلف کار کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیریت شهری پذیرای نقدهای تخصصی خبرنگاران است
شناسه : 33900 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات قم بر ضرورت حفظ شأن بزرگان و پیشکسوتان مطبوعات قم تأکید کرد و گفت: با وجود حضور پر شور جوانان رسانه‌ای در تمامی عرصه‌ها، استفاده از تجارب پیشکسوتان این عرصه از جمله ضرورت‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مسائل موجود در شهر و جامعه یک نمود عینی دارند و یک حقیقتی که شاید برای بسیاری مخفی باشد. کار ویژه اصحاب رسانه نمایان کردن این حقیقت مسائل و توجه به زوایای پنهان و آشکار اتفاقات است.

شهردار قم افزود: به دلیل نگاه ها و حساسیت‌های موجود به شهر قم، خانه مطبوعات قم باید از تمام تشکل‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای در کشور قوی‌تر باشد.

سقائیان نژاد با اشاره به رسالت حمایت رسانه از حق و حقیقت ابراز کرد: شهر به مردم تعلق دارد، خبرنگاران می توانند به مردم در حفظ شهر کمک کنند.

شهردار قم، انتقاد منطقی را سکوی پیشرفت در تمام عرصه‌ها دانست و افزود: مدیریت شهری در مواجهه با نقد تخصصی و دلسوزانه پذیرنده بوده و به راحتی می‌تواند با مخالفان خود در حوزه‌های مختلف کار کند.

سقائیان‌نژاد با تأکید بر حرکت ملت در مسیر وحدت جامعه، خاطر نشان کرد: در حال حاضر و در شرایط کنونی کشور، تنها راه دوام انقلاب اسلامی حفظ وحدت و یگانگی میان ملت است.

وی لازمه حضور مردم در صحنه انقلاب را امید به بهبود وضعیت جامعه دانست و تاکید کرد: مطالبه گری خارج از ظرفیت جامعه، سبب ایجاد فساد و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

شهردار قم توجه به اخلاق را از ضرورت‌های کار رسانه‌ای دانست و گفت: هدف از بعثت پیامبر(ص) مسئله اخلاق بوده و رسانه باید به این موضوع نگاه جدی داشته باشد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.