تکریم دو هزار کارگر ساختمانی در آستانه نوروز

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از برگزاری مراسم تکریم دو هزار کارگر ساختمانی با همکاری مجمع خیرین سلامت استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکریم دو هزار کارگر ساختمانی در آستانه نوروز
شناسه : 33862 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سرهنگ محمود داودآبادی صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم تکریم دو هزار کارگر ساختمانی استان قم که در مصلی قدس برگزار شد، به تداوم شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات معیشتی برای افراد کم بضاعت و اقشار محروم جامعه اشاره کرد و گفت: به همین منظور، رزمایش‌های کمک مؤمنانه به شکل های مختلف توسط خیرین و گروه‌های جهادی در حال اجراست.

وی افزود: با مشورتی که با مسئولان مجمع خیرین سلامت استان داشتیم، تصمیم گرفتیم کارگران ساختمانی را که ابتدای صبح برای کسب روزی حلال در برخی میادین تجمع می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گردهم آورده و مراسم تکریمی برای آنان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای برنامه امروز بالغ بر دو هزار کارگر ساختمانی از ۹ میدان شهر با اتوبوس به مصلی قدس منتقل شدند و نکته جالب این بود که این افراد را بدون اطلاع قبلی از برگزاری مراسم و به بهانه کار سر پروژه سوار اتوبوس‌ها کرده و به مصلای قم منتقل کردیم.  

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: سخنرانی سرمست استاندار قم، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مولودی خوانی از بخش‌های برنامه امروز بود. 

داودآبادی با اشاره به اینکه در این برنامه دو میلیون ریال بن خرید کالا از فروشگاه جانبازان به هر نفر اهدا شد، خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین مجمع خیرین سلامت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم برای برگزاری این مراسم شکل گرفت که جای تقدیر دارد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.