نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از محل اعتبارات کرونا/ موافقت با الحاق دو شهرستان به قم

وزیر کشور با بیان اینکه الحاق دو شهرستان به قم از خواسته‌های مردم این استان است، گفت: خوشبختانه مراحل این اقدام در وزارت کشور و دولت در حال نهایی شدن است و امیدواریم این امر تا پایان دولت فعلی محقق شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از محل اعتبارات کرونا/ موافقت با الحاق دو شهرستان به قم
شناسه : 33768 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در آیین افتتاح۹۹ پروژه شهری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد، با تأکید بر رفع کمبودهای استان قم، اظهار داشت: باید عقب‌افتادگی‌های قم برطرف شده و از طرف دیگر، شئون این شهر و جایگاه آن در نظر گرفته شود.

وزیر کشور از اختصاص بودجه برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و افزود: از محل اعتبارات کرونا قرار است با ابزار تهاتر نفت ۵ هزار اتوبوس و دو هزار واگن تأمین شود که نیاز استان قم هم در نظر گرفته خواهد شد.

رحمانی فضلی به درخواست استان قم برای خروج استان از تک شهرستانی اشاره کرد و گفت: ایجاد دو شهرستان در استان قم مورد درخواست مردم و نمایندگان بود که باهمت و پیگیری همه دوستان انجام شد و تا انتهای این دولت به ثمر خواهد رسید.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ انتظار مشکلات امنیتی فراوانی در کشور داشتیم و دشمنان هر چه تهدید و تحریم و کار سیاسی بود متمرکز کرده تا در ایران اتفاقی بیفتد اما برخلاف خواست و نظر دشمن کشور را از سال ۹۹ به‌خوبی عبور دادیم و بار اصلی مقاومت و استقامت در این مسیر به دوش مردم است.

وزیر کشور در ادامه بعثت را محل عنایت رحمت الهی به‌واسطه پیامبر(ص) و محل اتصال انسان با حوزه وحی و وحدانیت دانست و بیان کرد: همه ما به‌عنوان کسانی که تحت رحمت و لطف الهی به‌واسطه بعثت بوده وظیفه‌داریم تا در گسترش و اثرگذاری بعثت، ایفای نقش کنیم.

رحمانی فضلی با تشکر از شهردار قم، استانداری، نمایندگان و اعضای شورای شهر اسلامی قم، خاطرنشان کرد: ما به قم مدیون بوده و به‌نوعی از لطف مردم و علما و مجتهدان و مراجع و به‌ویژه از آستان مقدس حضرت معصومه(س) بهره بردیم و به‌تناسب این بهره دینی باید ادای دین کنیم.

وی سپس وظیفه نظام در برابر مردم را یادآور شد و گفت: باید با ویژگی مدارا و لطف با مردم مواجه شویم چراکه مردم با همین ویژگی‌ها از ما استقبال می‌کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.