دولت نگاه ویژه‌ای در حمایت از قطار شهری قم داشته باشد

استاندار قم با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از مجموعه مدیریت شهری، گفت: امیدواریم دولت با موافقت پیشنهاد اضافه شدن دو شهرستان به استان و حمایت از پروژه قطار شهری، نگاه ویژه‌ای به استان قم داشته باشد تا شاهد توسعه و عمران و آبادانی بیشتر شهر باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دولت نگاه ویژه‌ای در حمایت از قطار شهری قم داشته باشد
شناسه : 33765 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست در آیین افتتاح پروژه‌های شهری که در مرکز همایش‌های شهرداری قم و با حضور وزیر کشور، شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: وزیر کشور در شرایط سخت و بحرانی اقتصادی کشور و بیماری کرونا، مقتدرانه و مدبرانه مسائل کشور را مدیریت کرده و در تمام این صحنه‌ها هر جا نیاز بوده فراتر از وظایف وزیر کشور حضور داشتند.

استاندار قم شرایط استان را تشریح کرد و افزود: استان قم سرشار از ظرفیت‌های نهفته بوده که با اندک توجه بروز کرده و بهترین عملکرد را در کشور خواهد داشت و نمونه این مدیریت و همدلی در کنترل بیماری کرونا دیده شد.

سرمست، انتخابات سال گذشته را موردتوجه قرارداد و گفت: باوجود شروع بیماری کرونا در انتخابات سال گذشته حتی یک صندوق باطل نشده و سلامت و امنیت انتخابات رعایت شده و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق کارنامه خوبی را ارائه کرد.

وی، هماهنگی و همکاری مدیریت شهری در شهر قم را نیز یادآور شد و تأکید کرد: امروز شرایط آرامش و اعتدال و امنیت در قم جاری بوده و امنیت سرمایه‌گذاری در قم به حدی است که توانسته رتبه سوم در کشور را کسب کند.

استاندار قم تأکید کرد: من به‌عنوان یک‌نهاد دموکراتیک پشت شورای اسلامی شهر و شهرداری قم بوده تا پروژه‌های عمرانی در شهر اجراشده و به‌طور مرتب در جلسات شورای معاونین به حل مشکلات شهری پرداخته و ۱۶ پروژه شهری با حمایت دولت اجرایی شده است.

سرمست با ابراز قدردانی از مدیریت شهری، تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از مدیریت شهری بوده و خدمت ما به مردم باید بی‌منت و خالصانه باشد.

وی در باب مترو و قطار شهری نیز حمایت دولت را خواستار شد و افزود: امیدواریم در مورد تقسیمات کشوری و قطار شهری نیز دولت نگاه ویژه‌ای به استان قم داشته تا مثل همیشه توسعه و عمران و آبادانی شهر اتفاق بیفتد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.