بر اساس ارزیابی دستگاه‌های استان؛

آبفای قم رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد

شهر بیست/ شرکت آب و فاضلاب استان قم بر اساس ارزیابی بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف حجاب استان موفق به کسب رتبه برتر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آبفای قم رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد
شناسه : 3376 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و عفاف و حجاب با حضور استاندار قم و ملاوردی دستیار رئیس‌جمهور و با تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار شد.

در همین راستا از شرکت آب و فاضلاب استان به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب تجلیل و لوح تقدیری به امضا استاندار قم به صادق پور مدیرعامل آبفای استان اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است: منشور حقوق شهروندی اصلی بر آمده از دل قانون و منطبق بر اصول و ارزیابی دینی و اخلاقی و اجرای آن گامی بلند در راستای تحقق عدالت اجتماعی، تلاش عملی برای پاسخگویی به مطالبات مردم و زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی است.

استاندار قم در ادامه این لوح تقدیر با اشاره به کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف حجاب آورده است: با اهدا این لوح زحمات قابل‌تقدیر شما در این عرصه را ارج نهاده و دوام توفیقات روزافزونتان را در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد شایسته برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به گفته مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان، فعالیت‌ها و خدمات این شرکت در پنج حوزه صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، استقرار میز خدمت، خدمات الکترونیک و سلامت اداری مورد ارزیابی قرار گرفته که در نهایت منجر به کسب رتبه برتر شده است.

مهندس رضا غفاری راه‌اندازی سیستم نظرسنجی از طریق کنسول پیامک، ممیزی نقشه‌های شهری و جایگزینی نقشه‌های شهرداری و آماده سازی برای شناسایی انشعابات غیرمجاز، اجرای توپولوژی شبکه آب و فاضلاب، تهیه الگوی سیستم نظارت بر خدمات به صورت مکانیزه، تهیه برنامه موبایلی نظارت بر نصب انشعابات(قرائت آنلاین)، تکمیل زیرسیستم خدمات پس از فروش در پورتال شرکت و پیمایش مشترکین پرمصرف را از جمله اقداماتی ذکر کرد که در زمینه به انجام رسیده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.