پرداخت عیدی مستمری بگیران تأمین اجتماعی قمی از امروز آغاز شد+جزئیات

شهر بیست/ پرداخت عیدی مستمری بگیران استان قم از امروز اول اسفند آغاز شد و در هفتم اسفند ماه به پایان خواهد رسید. روش پرداخت نیز عکس روال پرداخت مستمری ماهیانه، از حروف آخر الفبا شروع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت عیدی مستمری بگیران تأمین اجتماعی قمی از امروز آغاز شد+جزئیات
شناسه : 3366 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم ، روابط عمومی این اداره کل در اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود شرایط سخت سازمان در تأمین منابع ،پرداخت عیدی مستمری بگیران محترم از امروز  اول اسفندماه آغاز شد و در هفتم اسفند ماه به پایان خواهد رسید .

در این اطلاعیه تصریح شده: ۵٠ %  از عیدی در روز اول پرداخت شد و مابقی در روزهای آتی تا هفتم اسفند پرداخت خواهد شد و روش پرداخت نیز عکس روال پرداخت مستمری ماهیانه، از حروف آخر الفبا شروع شده است .

بر اساس این اطلاعیه مبلغ عیدی پایان سال ١٣٩٧  برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان (مجموع سهام) معادل ١٠,٠٠٠,٠٠٠ ریال تعیین شده که مشمول ماده ٨٩ قانون تامین اجتماعی نیست.

این اطلاعیه افزوده است: درخصوص پرونده های مستمری برقرار شده جدید و یا پرونده های مستمری که به هر علت در طول سال جاری مجدداً فعال شده اند (مشمولین بخشنامه های ٢‏‏‏‏‏/١١ مستمریها، بخشنامه ۶٧ مستمریها و …) میزان عیدی پرداختی متناسب با ماه های دریافت مستمری در سال جاری بوده و کسری ماه به صورت یک ماه کامل پرداخت می شود.

لازم به ذکر است: تاریخ برقراری مستمری های بازنشستگی و از کارافتادگی کلی که وفق بندهای ١ و ٢ ماده ٨٠ قانون تأمین اجتماعی در طول سال جاری به مستمری بازماندگان تبدیل شده اند، عیناً تاریخ برقراری اولیه آنان است.

این اطلاعیه تأکید کرده است: مبلغ عیدی مشمولین بند ٩١ قانون بودجه سال ٩٠ کل کشور، بند ۶۶ قانون بودجه سال ٩١ کل کشور و قانون تعیین تکلیف تامین اجتماعی اشخاصی که ده سال و کمتر حق بیمه پرداخت کرده اند به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان خواهد بود.

جزئیات:

– عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف « ح – خ – د – ذ – ر – س – ش –  ط – ظ – ع – غ – ف– ق –  ک – گ –  ل – م – ن –  و – ه – ی» آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت می شود.
– عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف « ج – ز – ژ – ص – ض » شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می شود.

– بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف « ب – پ – ت – ث – چ » شروع می شود نیز عیدی خود را در روز ۴ اسفند دریافت می کنند.

– بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند نیز در روز ۵ اسفند عیدی دریافت می کنند.

-بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف « الف» شروع می شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا ٢٠٠٠ نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز ۶ و ٧ اسفند دریافت خواهند کرد.

در پایان اطلاعیه آمده است: عیدی مستمری بگیران به صورت متمرکز پرداخت می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.