توسعه فضای سبز لازمه زندگی در فضای مطلوب شهری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با قدردانی از تلاش‌های شهرداری قم در توسعه فضای سبز، گفت: بهبود سرانه فضای سبز و دسترسی آسان به این فضای حیاتی، لازمه زندگی در فضای مطلوب شهری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه فضای سبز لازمه زندگی در فضای مطلوب شهری است
شناسه : 33625 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید موسی حسینی کاشانی در آیین نکوداشت هفته درختکاری که با حضور اصحاب رسانه در بوستان شهید بنیادی برگزار شد، با اشاره به‌ضرورت فرهنگ‌سازی کاشت درخت توسط اصحاب رسانه، اظهار داشت: همه ما نیازمند زندگی در فضای مطلوب شهری هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بر لزوم تلاش برای بهبود سرانه فضای سبز شهری تأکید کرد و افزود: خانه مطبوعات در راستای توسعه فضای سبز شهری همیشه پیشگام بوده و حضور اصحاب رسانه در آیین درختکاری توانسته طی سال‌های متوالی کمک شایانی به فرهنگ‌سازی و ترویج درخت‌کاری انجام دهد.

حسینی کاشانی، کاشت درخت را به‌عنوان حرکت نمادین برای ترغیب شهروندان دانسته و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همه‌ساله در راستای فرهنگ‌سازی در آئین درخت‌کاری اقدام به کاشت نهال می‌کنند.

وی با تأکید بر الگوبرداری از دغدغه مقام معظم رهبری در کاشت درخت، بیان کرد: با توجه به اقدام و تأکید مقام معظم رهبری وظیفه تمامی مسئولان، متولیان و همچنین اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این است که در کنار یکدیگر این فرهنگ حسنه را ترویج دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تلاش شهرداری قم را در توسعه فضای سبز شهر قم قابل‌تقدیر دانست و تأکید کرد: تلاش چند سال اخیر در توسعه فضای سبز در شهر قم و رسیدن به استانداردهای جهانی بیانگر تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی مجموعه شهرداری قم است.

حسینی کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار مجموعه شهرداری قم هستیم و امیدواریم بتوانیم با کمک هم به رتبه نخست شهر سبز در کشور برسیم که فاصله زیادی با آن نداریم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.