توسعه فضای سبز نیازمند فرهنگسازی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: درخت سرچشمه حیات بوده و توسعه فضای سبز نیازمند فرهنگسازی در جامعه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه فضای سبز نیازمند فرهنگسازی است
شناسه : 33622 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بیژن سلیمان‌پور با تقدیر از مجاهدت‌‌های اصحاب رسانه در زمینهٔ اطلاع‌رسانی، تبیین مسائل کشور و شفاف‌سازی پیرامون موضوعات مختلف، اظهار کرد: درختکاری مکمل اقدامات مسئولانی بوده که در شهرداری، دهیاری و اداره کل منابع طبیعی رسالت خود را در حوزه فضای سبز به بهترین نحو انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر هدف توسعه فرهنگ درختکاری در جامعه افزود: در دنیای امروز احیای ارزش‌های دینی و کرامات انسانی در داخل و خارج از کشور، اقدامی بسیار دشوار است که اصحاب رسانه در این راستا با تلاش‌های بی‌وقفه خود گامی مؤثر برداشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم ضمن تشکر از زحمات پرسنل و مسئولان شهرداری عنوان کرد: در رابطه با توسعه فضای سبز و درختکاری باید این دیدگاه در دستور کار قرار گیرد که نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه درزمینهٔ ترویج فرهنگ درختکاری بی‌بدیل و بسیار مؤثر است.

وی همکاری شهروندان در ایجاد و حفظ منابع طبیعی و فضای سبز را مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کرد: درخت سرچشمه حیات بوده و ایجاد سازگاری با طبیعت در راستای ادامه حیات انسان، سبب توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری و مراقبت از منابع طبیعی در جامعه است که باید از خانواده آغاز شود.

سلیمان‌پور با اشاره به اینکه درخت نماد حیات و کاشت درخت تکثیر زندگی است تصریح کرد: لازم است که آیین درختکاری را به جوامع بزرگ‌تر مانند شهر، روستا و دنیای پیرامون خود انتقال داده و به نسل‌های آینده بیاموزیم، می‌توان با کاشت یک درخت محیط اطراف خود را دگرگون کنیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.