اعمال محدودیت سفر نوروزی برای شهرهای مسافرپذیر

استاندار قم از اعمال محدودیت سفرهای نوروزی به شهرهای مسافرپذیر مانند قم خبر داد و اظهار کرد: اماکن دولتی و مدارس در نوروز ۱۴۰۰، پذیرای مسافران و زائران نخواهند بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعمال محدودیت سفر نوروزی برای شهرهای مسافرپذیر
شناسه : 33549 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست که امروز پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به بحث های این نشست بیان کرد: بحث سفرهای نوروزی یکی از مهم ترین محورهای این نشست بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد تا سفر نوروزی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع باشد.

وی ادامه داد: البته مقرر شد تا شهرهای مسافرپذیر مانند قم هم برخی محدودیت ها و البته تشدید نظارت را اعمال کنند که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه اماکن دولتی و مدارس در ایام نوروز هیچ گونه پذیرش برای مهمانان نخواهند داشت، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از بحث های امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره وضعیت قرمز استان خوزستان و همچنین شیوع ویروس جهش یافته در این استان بود که مقرر شد تا نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این استان با هدف عدم درگیری دیگر استان ها با ویروس جهش یافته تشدید شود.

سرمست با بیان اینکه اعمال محدودیت و ممنوعیت برای تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در سراسر کشور پابرجاست افزود: البته در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا بر ضرورت اعمال نظارت بیشتر در این موضوع هم تأکید شد، بویژه آنکه این محدودیت برای جلوگیری از دورهمی های شبانه وضع شده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های نوروزی مربوط به دو هفته پایانی سال جاری و دو هفته ابتدایی سال ۱۴۰۰ خواهد بود از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به عبور با سلامتی از عید نوروز کمک کنند تا ان‌شاءالله کشور از شکل گیری پیک بعدی کووید۱۹ در امان بماند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.