۴۵۰ تُن میوه شب عید در قم توزیع می‌شود

معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از ذخیره‌سازی ۴۵۰ تُن میوه شب عید شامل ۳۰۰ تُن پرتقال و ۱۵۰ تُن سیب در سردخانه قم خبر داد و گفت: این میوه‌ها از هفته آخر اسفند در ۲۵ چادر در سطح شهر بین مردم توزیع می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۴۵۰ تُن میوه شب عید در قم توزیع می‌شود
شناسه : 33547 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم، امیر حسین پروان در گفت‌وگویی اظهار داشت: این میوه‌ها از هفته آخر اسفند در ۲۵ چادر در سطح شهر بین مردم توزیع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کار انتقال این میوه‌ها به سردخانه رو به اتمام است افزود: پرتقال‌ها از استان مازندران و سیب‌ها نیز از استان آذربایجان غربی توسط مباشر خریداری شده و مردم نگران میوه شب عید خود نباشند.

وی با اشاره به اینکه این میوه‌ها براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت پنج تا ۱۰ درصد پایین‌تر از کف قیمت در میوه فروشی‌ها عرضه می‌شود افزود: احتمالا در سال‌جاری کارگروه تنظیم بازار ملی قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازاری را تعیین می‌کند و این اقلام در سراسر کشور به صورت تک نرخی توزیع می‌شود.

وی در ادامه به حل مشکل کمبود روغن مصرفی خانوار نیز اشاره و بیان کرد: سرانه مصرف استان حدود هزار و ۹۰۰ تُن در ماه است و به همین میزان نیز روغن مایع و سرخ کردنی وارد استان خواهد شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.