برد شیرین فردوس قم در قلعه عقاب‌ها

تیم فوتسال فردوس قم با خلق یک شگفتی بزرگ در قلعه‌ عقاب‌ها، سهمیه فوتسال قم را برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برد شیرین فردوس قم در قلعه عقاب‌ها
شناسه : 33539 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، تیم فوتسال فردوس قم در آخرین بازی خود از مرحله مقدماتی بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فقط به دنبال حفظ سهمیه قم در لیگ برتر برابر شهروند ساری صف‌آرایی کرد و در پایان یک نمایش بسیار خوب با اختلاف پنج گل حریف خود را برد.

شاگردان حسین صبوری که بعد از شکست مقابل تیم قعرنشین شهید منصوری قرچک در تلاش برای نرفتن به پلی‌آف انتهای جدولی‌ها راهی ساری شده بودند، در آخرین بازی مرحله مقدماتی از ماموریت سخت و حساس در قلعه عقاب‌ها سربلند خارج شده و با برتری ۷ بر ۲ آسوده خاطر با لیگ خداحافظی کردند.

نماینده فوتسال استان قم در این دیدار بار دیگر با درخشش روح‌الله ایثاری که به تنهایی سه گل زد، سیدحسین رضوی و گلزنی دروازه‌بان خود یعنی مجتبی نعمتی توانست سه امتیاز با ارزش را از شهروند گرفته و بدین‌ترتیب جمع امتیازات خود را در لیگ برتر فوتسال ایران از ۱۲ بازی به ۱۵ امتیاز رساند.

فردوس قم که می‌دانست تیم شهروند ساری در آخرین بازی خانگی خود تیم شهید منصوری قرچک را گلباران کرده بود، در این دیدار با احتیاط گام به میدان گذاشت اما بازیکنان این تیم هم قسم شده بودند که میزبان را ببرند که از قضا این اتفاق رخ داد و نماینده قم که به دنبال حداقل یک امتیاز بود تا خیالش از بابت نرفتن به پلی‌آف سقوط به دسته پائین‌تر راحت شود، با کسب پیروزی به قم بازگشت.

در این مسابقه وحید ندری به دلیل محرومیت و ناصر اطمینان به سبب مصدومیت همراه نماینده فوتسال قم نبودند و شهروند ساری که با ۹ امتیاز و سه امتیاز کمتر از نماینده قم در رده آخر جدول قرار داشت با این وضعیت به پلی‌آف سقوط خواهد رفت اما فردوس قم با خیال آسوده لیگ امسال را تمام کرد تا از هم اکنون به فکر حضوری موفق در لیگ سال ۱۴۰۰ باشد.

جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر:

۱- گیتی‌پسند اصفهان (۱۱ بازی) ۲۳ امتیاز

۲- مقاومت البرز (۱۱ بازی) ۲۲ امتیاز

۳- کراپ الوند (۱۱ بازی) ۱۶ امتیاز

۴- فردوس قم (۱۲ بازی) ۱۵ امتیاز

۵- اهورا بهبهان (۱۱ بازی) ۱۲ امتیاز

۶- منصوری قرچک (۱۱ بازی) ۱۰ امتیاز

۷- شهروند ساری (۱۱ بازی) ۹ امتیاز

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.