شهرداری منطقه چهار در صدر رضایت شهروندان قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در پایش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته در سامانه مردمی ۱۳۷، شهرداری منطقه چهار موفق شده که در سه ماه متوالی رتبه نخست رضایتمندی شهروندان را به خود اختصاص دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهرداری منطقه چهار در صدر رضایت شهروندان قم
شناسه : 33512 | انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: در پایش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته در سامانه مردمی ۱۳۷، شهرداری منطقه چهار موفق شده که در سه ماه متوالی رتبه نخست رضایتمندی شهروندان را به خود اختصاص دهد.

اصفهانیان مقدم افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۵ هزار پیام در حوزه‌های مختلف به منطقه ارجاع شده که با تلاش همکاران و پرسنل خدوم شهرداری توانستیم ضمن جلب رضایت شهروندان محترم رتبه نخست را در سامانه مردمی ۱۳۷ نیز به دست بیاوریم.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با مردم در بخش ارائه خدمات شهری و فراهم کردن خدمات مورد نیاز شهروندان و پایش کمی و کیفی ارائه این خدمات طراحی شده و ساماندهی فوریت های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم و برقراری پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان از مزایای این سامانه است.

اصفهانیان مقدم افزود: شهروندان محترم می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ تمام مشکلات و مسایل مربوط به امور عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و ترافیکی محل خود را تحت هر عنوان مطرح و ظرف مدت اندکی از خدمات عوامل خدوم شهرداری منطقه چهار بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت بالای منطقه و تراکم جمعیتی آن حجم پیام های دریافتی از سامانه ۱۳۷ بسیار بالا بوده و به لطف خدا و تلاش همه جانبه همکاران در حوزه های مختلف، شهرداری منطقه چهار به این مهم دست یافته است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.