«اعترافاتی درباره زنان» روی صحنه رفت

تئاتر «اعترافاتی درباره زنان» به کارگردانی سید جواد طاهری در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«اعترافاتی درباره زنان» روی صحنه رفت
شناسه : 33436 | انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴   پرینت

سید جواد طاهری از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از اجرای نمایش «اعترافاتی درباره زنان» خبر داد و گفت: این نمایش تا پایان اسفند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.   

وی با بیان اینکه نمایش «اعترافاتی درباره زنان» نوشته محمد امیر یاراحمدی در ژانر ملودرام قرار دارد، گفت: این نمایش داستان خبرنگار ستون‌نویس یک روزنامه است که درباره استیفای حقوق زنان قلم می‌زند اما مورد درخواست‌های مکرر مادرش برای ازدواج با دختران قرار می‌گیرد و به ناچار به ازدواج های نافرجام تن می‌دهد که در نهایت سرنوشت متفاوتی برای او رقم می‌خورد.

کارگردان نمایش «اعترافاتی درباره زنان» افزود: زهرا محمدباقری، مهدی یوسفی، فاطمه آخوندی، کوثر قاسم‌زاده، آرزو جعفری، مبارکه قاسم‌زاده و ملیکا حق‌وردی از بازیگران این نمایش هستند.

طاهری درباره ترکیب بازیگران باتجربه و جوان نمایش «اعترافاتی درباره زنان»، گفت: در این نمایش در کنار زهرا محمدباقری که از هنرمندان شناخته شده و با تجربه تئاتر قم به شمار می‌رود و مهدی یوسفی که از بازیگران خوب تئاتر پایتخت است، از چند هنرجوی خانه نمایش قم استفاده شد که از بازی آنها رضایت دارم.

وی افزود: این نمایش که سال‌ها قبل در تهران به روی صحنه رفت، حتماً ارزش دیدن دارد و تلاش می‌کنیم بعد از اجرای قم، رایزنی‌هایی برای اجرای تهران داشته باشیم.

این کارگردان شناخته شده تئاتر قم با اشاره به استقبال خوب تماشاگران نمایش «همه چیز در مورد آقای ف» که در تیرماه به روی صحنه رفت، گفت: امیدوارم نمایش «اعترافاتی درباره زنان» هم از سوی علاقه‌مندان به هنر تئاتر و عموم همشهریان عزیز استقبال شود و مورد حمایت قرار بگیرد.

خاطرنشان می‌شود علاقه مندان به هنر نمایش می‌توانند برای دیدن این تئاتر از طریق سایت تیوال به نشانی اینترنتی «https://www.tiwall.com/p/eterafatidarbarezanan8» ، بلیت رزرو کنند.

«اعترافاتی درباره زنان» در خانه نمایش قم به نشانی: بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان علوی، کنارگذر تالار مدائن، ابتدای کوی ۴۹(کوی بیمارستان امام رضا)، فرعی اول سمت چپ، اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.