اختتامیه جشنواره فیلم و فیلمنامه «مادران چشم انتظار» برگزار شد

شهر بیست/ نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه و فیلمنامه مادران چشم انتظار در قم به همت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و انجمن سینمای جوانان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختتامیه جشنواره فیلم و فیلمنامه «مادران چشم انتظار» برگزار شد
شناسه : 3340 | انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در آیین پایانی فیلم و فیلمنامه مادران چشم انتظار که مزین به حضور پیکر پاک یکی از شهدای گمنام جنگ تحمیلی و پرچم آستان مقدس حضرت موسی مبرقع شد، از خانم حجازی همسر شهید جاوید الاثر، مادر شهید مالامیری و همچنین مادر شهیدان کارکوب‌زاده با اهدای تابلو فرشی که از فرش‌های زیر پای زائرین حرم امام رضا(ع) بود، از سوی سقائیان‌نژاد، شهردار قم تجلیل شد.

تجلیل و قدردانی از خانواده‌های شهیدان عشریه و نیّری و همچنین برگزیدگان بخش‌های فیلم و فیلمنامه نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در آیین اختتامیه این جشنواره انجام گرفت.

در بخش پایانی اختتامیه جشنواره فیلم و فیلمنامه مادران چشم انتظار، مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، تندیس این جشنواره را به سقائیان‌نژاد شهردار قم اهدا کرد.

مقیمی در آیین پایانی این جشنواره اظهار کرد: جشنواره مادران چشم انتظار و مادران شهداء به‌عنوان برکت و توفیق خاصی بود که در جریان برنامه‌های چله سرو طراحی شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره شاهد مشارکت ارزشمند هنرمندان بودیم و در حالی که قرار بود این جشنواره فقط در استان قم باشد، آثاری را از سراسر کشور دریافت کردیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه ۳۰ فیلم فاخر و قابل اعتنا را دریافت کردیم، گفت: در برگزاری این جشنواره، ۶۰ فیلمنامه آماده شد و آثار هنری خوبی از آنها ساخته می‌شود.

حسن مالکی‌نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم ابراز کرد: در جامعه امروز باید در مسیری قدم برداریم تا در روز قیامت شرمنده شهدا و مادرانی نباشیم که چشم انتظار فرزندان خود بودند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.