خودکفایی قم در تولید جدول‌های شهری/ تصویب بودجه ۲۳۰ میلیارد تومانی سازمان توسعه و عمران در ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تصویب ۲۳۰ میلیارد تومانی بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و با اشاره به افزایش قیمت میل‌گرد و قیر نسبت به سال گذشته، گفت: قیمت هر تُن قیر در حالی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود ‌که امسال به ۶ میلیون تومان رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خودکفایی قم در تولید جدول‌های شهری/ تصویب بودجه ۲۳۰ میلیارد تومانی سازمان توسعه و عمران در ۱۴۰۰
شناسه : 33351 | انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به واگذاری معدن شهید مولوی در سال‌های گذشته باهمت مدیران شهرداری و تأمین مصالح زیرسازی شهر به‌وسیله آن اظهار داشت: در ماه‌های اخیر چالشی میان بخش خصوصی و صنایع و معادن به وجود آمد که طبق مکاتبات صورت گرفته توسط سازمان بازرسی، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان صنایع و معادن، توسعه عمران و سازمان بازرسی منعقد شد که الزام به واگذاری معادن به بخش شهرداری کرده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزایش و نوسانات قیمت در سال جاری را مورد تأکید قرار داده و افزود: عمده جداول ازنظر کیفی و کمی هم‌پای شرکت‌های حرفه‌ای است که عمده جدول‌گذاری‌های پروژه‌های عمرانی بزرگ توسط این کارگاه انجام می‌شود.

میریک امامی با تأکید بر درخواست قیمت‌های گزاف پیمانکاران از شهرداری، ابراز کرد: کارگاه تولید بتن در حال انجام فعالیت است که امسال در بحث ساخت بتن برای جداول شهری سایز ۵۰ و ۶۰ در نظر گرفته‌شده است.

وی الحاق یکی از معادن را به شهرداری مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بودجه تخصیص داده‌شده به پروژه حضرت ولی‌عصر(عج) در پروژه‌های معاملات عمرانی سال جاری بالغ‌بر ۴۶ میلیارد تومان بود که به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های استان به مرحله ظهور رسیده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه داد: بودجه مصوب ما در سال جاری مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان بود که این مبلغ را با درخواست افزایش بودجه به ۱۷۰ میلیارد تومان رساندیم؛ همچنین پیش‌بینی بودجه در سال جدید بالغ‌بر ۲۳۰ میلیارد تومان است که ۵۳ درصد نسبت به ۱۵۰ میلیارد تومان و ۳۳ درصد نسبت به ۱۷۰ میلیارد تومان شاهد افزایش هستیم.

میریک امامی با تأکید برافزایش قیمت میل‌گرد و قیر نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: در سال گذشته قیمت هر تن قیر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود درحالی‌که امسال این قیمت به ۶ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.