زمان جمع‌آوری زباله از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه جمع‌آوری زباله از ساعت ۹ شروع می‌شود و تا ۶ صبح ادامه دارد، گفت: برخی از شهروندان به هر دلیلی زباله‌ خود را شب بیرون نگذاشته و زباله را صبح بیرون می‌گذارند که منطقی نیست و موجب مشکلات محیط زیستی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زمان جمع‌آوری زباله از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح است
شناسه : 33340 | انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی برای جمع‌آوری زباله از سطح شهر، اظهار داشت: سال‌ها از اطلاع‌رسانی جمع‌آوری زباله در ساعت ۹ شب می‌گذرد ولی متأسفانه افراد اندکی در جامعه همچنان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه شهروندان باید زباله‌های خود را ساعت ۹ شب بیرون از منازل قرار دهند، ابراز کرد: جمع‌آوری زباله از ساعت ۹ شروع می‌شود و تا ۶ صبح ادامه دارد که در این بازه زمانی شهروندان زباله‌ها را بیرون از منزل بگذارند.

میرهادی ادامه داد: یکسری از شهروندان به هر دلیلی زباله‌ خود را شب بیرون نگذاشته و زباله را صبح بیرون می‌گذارند که منطقی نیست.

وی خاطرنشان کرد: وقتی شهروندان زباله خارج از نوبت در بیرون از منزل قرار داده سبب مشکلات محیط زیستی می‌شوند، ما در این حوزه در سطح مناطق آموزش گرهایی را در قالب پیمان‌کار گرفتیم که یکی از وظایف مهم این آموزش گرها ،آموزش به‌موقع در بیرون گذاشتن زباله است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه هرکدام از شهروندان که بعد از ساعت ۶ صبح زباله را بیرون از منزلش بگذارد همکاران ما آن‌ها را شناسایی و اطلاع‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: نهایتاً به آن افرادی که این موضوع برایشان تکرار شود اخطار داده می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.