آغاز دور جدید بازدیدهای نظارتی شبانه از بوستان‌های سطح شهر قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز دور جدید بازدیدهای نظارتی شبانه از بوستان‌های سطح شهر به‌منظور بررسی روند خدمات‌رسانی به مردم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز دور جدید بازدیدهای نظارتی شبانه از بوستان‌های سطح شهر قم
شناسه : 33302 | انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز دور جدید بازدیدهای شبانه از بوستان‌های سطح شهر از بهمن‌ماه، اظهار داشت: در این بازدیدها ناظرین عالی سازمان پارک‌ها با دو تخصص فضای سبز و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی در هفت تیم بازدیدهای شبانه را انجام داده و مواردی ازجمله خاموشی‌ها، نقص خدمات‌رسانی و مشکلات بوستان‌ها استخراج‌شده و جهت اصلاح و تکمیل به مناطق ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: بازدیدهای دستگاه نظارت عالیه در حوزه فضای سبز به‌طورکلی در روز انجام می‌گیرد چراکه نیروها معمولاً در روز مشغول به کارند، اما برخی مسائل وابسته به زمان حضور شهروندان است که در قم نیز این اتفاق عموماً در شب‌ها رخ می‌دهد به همین دلیل بازدیدها نیز شبانه انجام می‌شود.

جوادیان با اذعان به اینکه وضعیت ظاهری کارکنان شب، نظافت بوستان‌ها، وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و… در این بازدیدها بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: چهار سال است که این بازدیدها انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین اثرات این بازدیدها صرفه‌جویی بسیار مطلوب در مصرف منابع آبی بوده که طی این برنامه اشکالات احصا و رفع شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به شرایط به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا، افزود: امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان و پایان همه‌گیری این ویروس منحوس شرایط حضور شهروندان در بوستان‌ها فراهم شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.