احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به قم‎

استاندار قم از کنترل کرونای انگلیسی در قم خبر داد و گفت: احتمال افزایش محدودیت‌ها در پی بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌ها در بازار شب عید وجود دارد و شهروندان محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها را بیش‌ازپیش جدی بگیرند که مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید نشویم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به قم‎
شناسه : 33282 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بهرام سرمست استاندار قم با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی قم کماکان همان محدودیت‌های شرایط آبی است، گفت: کرونای انگلیسی در قم تحت کنترل است و تدابیر لازم را نیز در ستاد استانی کرونا اتخاذ می‌کنیم‌.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی اعمال محدودیت‌های کرونایی با توجه به شناسایی ۲ مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در این استان اظهار داشت: در این زمینه دستور دادیم تا نظارت‌ها، غربالگری‌ها و آزمایش‌ها را بیشتر کنند.

سرمست با تأکید بر تحت کنترل بودن ویروس جهش یافته در قم‌، خاطرنشان کرد: تمام افرادی که احتمال می‌دادیم با این ۲ بیمار شناسایی شده در ارتباط باشند نیز مورد آزمایش و بررسی قرار می‌گیرند.

استاندار قم همچنین با اشاره به اینکه طبق گزارش ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا به استثنای برخی شهرهای خوزستان که به علت ویروس جهش یافته وضعیت قرمز دارند در کل کشور یک روند نسبی با ثباتی حاکم است گفت: وجود ویروس جهش یافته در خوزستان برای استان‌های همجوار و بویژه استان های زیارتی یک علامت هشدار و خطر است.

سرمست همچنین تصریح کرد: در صورتی که مراقبت‌های لازم در قم صورت نگیرد با توجه به بعد زیارتی این استان می‌توانیم شاهد شکل گیری موج چهارم کرونا باشیم.

وی افزود: تأکیدهای صورت گرفته در این جلسه ناظر بر کنترل ورودی خروجی مرزهای کشور بود و در این جلسه مقرر شد تمامی محدودیت های لازم برای سفرهای نوروزی تدوین شود و در جلسه های آینده مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

استاندار قم با قدردانی از مردم فهیم و شریف قم برای نهایت همکاریشان در طول یک‌سال گذشته یادآور شد: در این مدت اقشار مختلف از جمله بازاریان و اصناف همکاری خوبی داشتند و در آستانه سال نو و ایام پایانی سال که به طور معمول با جنب و جوش بازار همراه است نیز انتظار داریم محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها را بیش از پیش جدی بگیرند که مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید نشویم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.