رئیس جدید هیئت کشتی قم انتخاب شد

مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم در حضور دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد و رئیس جدید این هیئت ورزشی معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس جدید هیئت کشتی قم انتخاب شد
شناسه : 33269 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم ساعتی پیش برگزار شد و در پایان محمدهادی علیایی با کسب ۹ رای از ۱۴ رای اعضای مجمع، برای مدت چهار سال تا ۱۴۰۳ سکاندار ورزش نخست کشور در استان قم شد، رشته‌ای که تک سهمیه المپیک آینده را برای ورزش قم به ارمغان آورده است.

این در حالی است که تعداد ۱۰ داوطلب برای تصدی پست ریاست هیئت کشتی استان قم در امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم ثبت‌نام کرده بودند و پیش از برگزاری مجمع امروز، چهار تن از آنها یعنی روح‌الله نعمتیان، مهدی علیزاده‌پورنیا، افشین میرصالحی و حسن رئوفی‌فرد از حضور در این رقابت انصراف داده‌ بودند.

مجمع انتخاباتی انتخابی در غیاب علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد و به جای وی، عسگری دبیر فدراسیون در مجمع حضور یافته بود، ضمن اینکه نایب‌رئیس مجمع رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بود و رقابت برای ریاست هیئت کشتی قم بین محمدهادی‌علیایی، محمد حسنی، محمد کریمی، مصطفی زرچینی، مهدی باقری و مسلم رشیدی برگزار شد.

بدین‌ترتیب محمدهادی علیایی که داور و مربی این رشته ورزشی است و سابقه فعالیت زیادی در هیئت کشتی قم دارد، تا اسفند ماه سال ۱۴۰۲ مسئولیت ریاست هیئت کشتی استان قم را بر عهده گرفت، رشته‌ای که با درخشش علیرضا نجاتی در مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی بزرگسالان جهان ضمن کسب نشان برنز دنیا توانست سهمیه بازی‌های المپیک توکیو را برای ورزش قم به ارمغان بیاورد.

مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم در حالی محمدهادی علیایی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این هیئت برگزید که دی ماه امسال رئیس فدراسیون کشتی در حکمی محسن وزیری را که در چهار سال گذشته ریاست هیئت کشتی استان قم را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری انتخابات منصوب کرده بود و با انتخابات امروز ماموریت وزیری نیز در این هیئت به پایان رسید.

محمدهادی علیایی رئیس جدید هیئت کشتی استان قم دارای مدرک تحصیلی فوق‌ لیسانس رشته علوم اجتماعی و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی با سابقه ۱۵ ساله داوری در کشتی و بیش از یک دهه فعالیت در مسئولیت‌‌های اجرایی هیئت کشتی استان قم است و از سال ۱۳۹۴ در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور دارد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.