ثبت ۴۳ ایده در نخستین رویداد شتاب محیط‌زیست و خدمات شهری

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم گفت: ۴۳ ایده مناسب در نخستین رویداد استارت‌آپی محیط‌زیست و خدمات شهری ثبت شد که سه ایده برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت ۴۳ ایده در نخستین رویداد شتاب محیط‌زیست و خدمات شهری
شناسه : 33257 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی ملایی در آیین اختتامیه نخستین رویداد شتاب تخصصی(استارت‌آپی) محیط‌زیست و خدمات شهری که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری قم و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای هماهنگی و همکاری در برگزاری این رویداد، اظهار داشت: این رویداد علمی از ابتدای دی‌ماه آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه ۴۵ پوستر برای برگزاری این رویداد طراحی شد، ابراز کرد: به علت شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ۱۵ وبینار به‌صورت مجازی با حضور ایده پردازان و مشارکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف برگزار شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم با تأکید بر اینکه  این وبینارها با حضور ۴۵ استاد از مدیران استانی، شهری و نخبگان دانشگاهی برگزار شد، افزود: بیش از ۲۱۰ نفر در این رویداد علمی ثبت‌نام کرده و ۴۵۰ نفر نیز از طریق وبینار شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به بارگذاری ۱۵ ساعت ویدئوی این رویداد در سایت‌ها و فضای مجازی عنوان کرد: ۴۳ ایده مناسب در این رویداد ثبت شد که در مرحله نخست ۲۳ ایده، در مرحله دوم ۱۱ ایده و در نهایت ۸ ایده به مرحله پایانی راه یافت که سه ایده برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم با بررسی و تشریح ایده‌ها توسط ایده پردازان، به ترتیب متین نجارزاده، بهاره چگینی و مجید حسنی به عنوان نفرات اول تا سوم این رویداد معرفی شدند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.