حضور سفیران کریمه در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت +تصاویر

سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) در مناطق زلزله‌زده شهرستان سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر شدند و کمک‌های مؤمنانه حرم حضرت معصومه(س) را به مردم این منطقه اهدا کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور سفیران کریمه در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت +تصاویر
شناسه : 33171 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سفیران کریمه اهل‌بیت(س) با حضور در مناطق زلزله‌زده شهرستان سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات فرهنگی و اجتماعی را به مردم آسیب‌دیده این مناطق ارائه می‌دهند.

گفتنی است دیدار با خانواده‌های زلزله‌زده، شهدا و جانبازان به همراه پرچم گنبد مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اهدای متبرکات این آستان مقدس و دلجویی از خانواده‌های آسیب‌دیده و مشارکت در پخت روزانه ۲۰۰۰ پرس غذای گرم با مشارکت گروه‌های جهادی مردمی ازجمله فعالیت‌های سفیران کریمه در مناطق زلزله‌زده است.

پیگیری رفع مشکلات مردم و ارتباط با مسئولان شهرستان سی‌سخت، برگزاری مراسم فرهنگی در مساجد، اهدای متبرکات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در میان مردم و تجلیل از نیروهای جهادی و مردمی از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در شهرستان سی سخت است.

خاطرنشان می‌شود آستان مقدس بانوی کرامت با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا، کاروان کمک‌های مؤمنانه به ارزش ۸ میلیارد ریال را برای توزیع بین ۳۰۰۰ خانواده زلزله زده شهرستان سی‌سخت به این منطقه اعزام کرده است.

این محموله کمک‌های مردمی شامل ۵ تُن گوشت قرمز و سایر اقلام خوراکی به همراه تأمین روزانه ۱۵ هزار قرص نان است که به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علیه السلام از کنار بارگاه نورانی کریمه اهل بیت سلام الله علیها به این مناطق اعزام شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.