درباره باغ پرندگان حرف‌های بی‌ربطی زده شد/ برخی از ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه باغ پرندگان مجدداً شکل می‌گیرد، آن را تجهیز می‌کنیم و ضعف‌ها و کاستی‌هایش برطرف می‌شود، گفت: به دستگاه‌های اجرایی تذکر می‌دهم مراقب سوء استفاده‌ها و تحریف‌ها باشند و با تیترهای خاص افکار عمومی و امنیت قم را تحت تاثیر قرار ندهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درباره باغ پرندگان حرف‌های بی‌ربطی زده شد/ برخی از ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند
شناسه : 33130 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم روز دوشنبه در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی قم، افزود: افرادی از روی غفلت به موضوع شیوع آنفولانزا در باغ پرندگان دامن می‌زنند و ما این رویکرد را نمی‌پذیریم.

وی گفت: مسائل مربوط به این حادثه باید در جلسه‌های رسمی مطرح شود و پرداختن بیش‌ازحد به این مسئله به نفع مردم و خادمان مردم قم نیست.

معاون استاندار قم گفت: در جریان مسئله شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در قم بعضی رسانه‌ها عملکرد خوبی داشتند، ولی برخی دستگاه‌ها با اظهارنظرهای خاص به این موضوع دامن زدند.

وی اضافه کرد: برخی دوستان نیز اشتباه کردند در این وادی وارد شدند و فضای تقابل ایجاد کردند در حالی که آنفولانزای فوق حاد پرندگان سابقه‌ای بیش از سه دهه در کشور دارد و هر سال دستورالعملی برای پیشگیری از آن ابلاغ می‌شود.

سلیمان‌پور بیان کرد: اگر دستگاهی مشکل دارد با تشکیل جلسه در اداره و دعوت از اداره کل دامپزشکی و شهرداری مسئله را حل کند و خوراک دست بهانه جویان ندهد.

معاون استاندار قم با اشاره به این‌که شیوع آنفولانزا در ۱۴ نقطه کشور اتفاق افتاد، ادامه داد: شیوع آنفولانزای پرندگان مسئله‌ای عادی و متداول است، چرا در استان‌های دیگر سروصدایی بلند نشد!

وی با بیان این‌که الان زمان مناسبی برای مطرح کردن مسائلی از جمله نداشتن مجوز زیست‌محیطی باغ پرندگان نیست، افزود: برخی از عدم اطلاع مردم سوءاستفاده می‌کنند تیتری می‌زنند و مسئله را طوری مطرح می‌کنند که مردم نگران می‌شوند؛ این مسئله خدمت به مردم است؟!

وی اضافه کرد: نگران بودیم این بیماری به مرغداری‌ها سرایت کند و اکنون مهم این است که این بیماری به‌خوبی کنترل و مدیریت شد.

سلیمان‌پور ادامه داد: تلفات انسانی در آنفولانزای فوق حاد پرندگان بسیار نادر است، ولی طوری برجسته کرده‌اند که مردم نگران می‌شوند و با پاک کردن صورت مسئله حتی می‌گویند این باغ از ثروت ملی احداث و حقوق مردم ضایع شده است؛ این حرف نقض غرض و حرف بی‌ربطی است.

وی تاکید کرد: باغ پرندگان مجدداً شکل می‌گیرد، آن را تجهیز می‌کنیم و ضعف‌ها و کاستی‌هایش برطرف می‌شود.

سلیمان پور بیان کرد: به دستگاه‌های اجرایی تذکر می‌دهم مراقب سوء استفاده‌ها و تحریف‌ها باشند و اگر احساس می‌کنند مسئله‌ای وظیفه سازمانی بوده در جلسه رسمی با حضور دستگاه ذی‌ربط دنبال کنند و با تیترهای خاص افکار عمومی و امنیت قم را تحت تاثیر قرار ندهند.

وی با اشاره به این‌که خدمات شهری خوبی در قم ارائه می‌شود، اضافه کرد: استان قم در زمینه صنعت و تولید شرایط مطلوبی دارد، در حوزه آموزشی و فرهنگی ظرفیت‌های بسیاری دارد و کریمه اهل‌بیت(س) نگهبان این سرزمین است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.