درباره باغ پرندگان حرف‌های بی‌ربطی زده شد/ برخی از ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه باغ پرندگان مجدداً شکل می‌گیرد، آن را تجهیز می‌کنیم و ضعف‌ها و کاستی‌هایش برطرف می‌شود، گفت: به دستگاه‌های اجرایی تذکر می‌دهم مراقب سوء استفاده‌ها و تحریف‌ها باشند و با تیترهای خاص افکار عمومی و امنیت قم را تحت تاثیر قرار ندهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درباره باغ پرندگان حرف‌های بی‌ربطی زده شد/ برخی از ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند
شناسه : 33130 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم روز دوشنبه در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی قم، افزود: افرادی از روی غفلت به موضوع شیوع آنفولانزا در باغ پرندگان دامن می‌زنند و ما این رویکرد را نمی‌پذیریم.

وی گفت: مسائل مربوط به این حادثه باید در جلسه‌های رسمی مطرح شود و پرداختن بیش‌ازحد به این مسئله به نفع مردم و خادمان مردم قم نیست.

معاون استاندار قم گفت: در جریان مسئله شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در قم بعضی رسانه‌ها عملکرد خوبی داشتند، ولی برخی دستگاه‌ها با اظهارنظرهای خاص به این موضوع دامن زدند.

وی اضافه کرد: برخی دوستان نیز اشتباه کردند در این وادی وارد شدند و فضای تقابل ایجاد کردند در حالی که آنفولانزای فوق حاد پرندگان سابقه‌ای بیش از سه دهه در کشور دارد و هر سال دستورالعملی برای پیشگیری از آن ابلاغ می‌شود.

سلیمان‌پور بیان کرد: اگر دستگاهی مشکل دارد با تشکیل جلسه در اداره و دعوت از اداره کل دامپزشکی و شهرداری مسئله را حل کند و خوراک دست بهانه جویان ندهد.

معاون استاندار قم با اشاره به این‌که شیوع آنفولانزا در ۱۴ نقطه کشور اتفاق افتاد، ادامه داد: شیوع آنفولانزای پرندگان مسئله‌ای عادی و متداول است، چرا در استان‌های دیگر سروصدایی بلند نشد!

وی با بیان این‌که الان زمان مناسبی برای مطرح کردن مسائلی از جمله نداشتن مجوز زیست‌محیطی باغ پرندگان نیست، افزود: برخی از عدم اطلاع مردم سوءاستفاده می‌کنند تیتری می‌زنند و مسئله را طوری مطرح می‌کنند که مردم نگران می‌شوند؛ این مسئله خدمت به مردم است؟!

وی اضافه کرد: نگران بودیم این بیماری به مرغداری‌ها سرایت کند و اکنون مهم این است که این بیماری به‌خوبی کنترل و مدیریت شد.

سلیمان‌پور ادامه داد: تلفات انسانی در آنفولانزای فوق حاد پرندگان بسیار نادر است، ولی طوری برجسته کرده‌اند که مردم نگران می‌شوند و با پاک کردن صورت مسئله حتی می‌گویند این باغ از ثروت ملی احداث و حقوق مردم ضایع شده است؛ این حرف نقض غرض و حرف بی‌ربطی است.

وی تاکید کرد: باغ پرندگان مجدداً شکل می‌گیرد، آن را تجهیز می‌کنیم و ضعف‌ها و کاستی‌هایش برطرف می‌شود.

سلیمان پور بیان کرد: به دستگاه‌های اجرایی تذکر می‌دهم مراقب سوء استفاده‌ها و تحریف‌ها باشند و اگر احساس می‌کنند مسئله‌ای وظیفه سازمانی بوده در جلسه رسمی با حضور دستگاه ذی‌ربط دنبال کنند و با تیترهای خاص افکار عمومی و امنیت قم را تحت تاثیر قرار ندهند.

وی با اشاره به این‌که خدمات شهری خوبی در قم ارائه می‌شود، اضافه کرد: استان قم در زمینه صنعت و تولید شرایط مطلوبی دارد، در حوزه آموزشی و فرهنگی ظرفیت‌های بسیاری دارد و کریمه اهل‌بیت(س) نگهبان این سرزمین است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.