دست‌های پشت پرده به‌دنبال تخریب وجهه باغ پرندگان/ در زمان ساخت بوستان علوی گفتند چرا محل فساد ایجاد می‌کنید/ می‌خواهند قم سامان نگیرد

عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه تخریب وجهه باغ پرندگان قم دارای پشت پرده‌هایی است، گفت: دردمندانه باید اعتراف کرد که برخی تلاش می‌کنند تا قم سامان نگیرد، زمانی که بوستان علوی در قم راه‌اندازی شد، برخی می‌گفتند چرا محل فساد در شهر ایجاد کرده‌اید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دست‌های پشت پرده به‌دنبال تخریب وجهه باغ پرندگان/ در زمان ساخت بوستان علوی گفتند چرا محل فساد ایجاد می‌کنید/ می‌خواهند قم سامان نگیرد
شناسه : 33120 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر در نشست امروز شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه تخریب وجهه باغ پرندگان قم دارای پشت پرده‌هایی است، بیان کرد: دردمندانه باید اعتراف کرد که برخی تلاش می‌کنند تا قم، سامان نگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: زمانی که بوستان علوی در قم راه‌اندازی شد، برخی می‌گفتند چرا محل فساد در شهر ایجاد کرده‌اید.

آتش زر اضافه کرد: نمونه دیگر اینگونه انتقادها زمانی بود که پل شهدای مدافع حرم در حال ساخت بود و برخی نق می‌زدند که بهتر است به جای پُل، فضای سبز احداث شود، در حالی که به این افراد می‌گفتیم کاهش مصرف بنزین ناشی از احداث این پل، چندین برابر احداث فضای سبز به نفع شهر و مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: متأسفانه انتقادهای مربوط به باغ پرندگان حتی قبل از افتتاح این باغ در جریان بود و برخی می‌گفتند چرا می‌خواهید پرندگان زبان بسته را در قفس زندانی کنید که من به آن ها پاسخ می‌دادم مرغی هم که مردم از گوشت و یا دیگر فرآورده‌های آن استفاده می‌کنند، در مرغداری‌ها و به نوعی در قفس هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تصریح بر این که عده‌ای دنبال این هستند که هیچ آبادانی در قم اتفاق نیفتد، اذعان کرد: البته برخی از این افراد شاید حُسن نیت هم داشته باشند، اما تردیدی نیست که باغ پرندگان یکی از بهترین محل‌های تفریح برای مردم قم و زائران و مسافران خواهد بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.