بوستان ولایت قم راه دسترسی ندارد/ لزوم همکاری بیشتر مسئولان استانی برای خروج از بن‌بست

سرپرست منطقه سه شهرداری قم از نداشتن راه دسترسی به بوستان ولایت انتقاد کرد و گفت: تلاش کردیم از سمت عوارضی تهران راه دسترسی ایجاد کنیم که متأسفانه با آن موافقت انجام نشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان ولایت قم راه دسترسی ندارد/ لزوم همکاری بیشتر مسئولان استانی برای خروج از بن‌بست
شناسه : 33073 | انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به مشکلات و موانع موجود در دسترسی مردم به بوستان بزرگ ولایت، اظهار داشت: در این بوستان، ۲۳۰ هکتار زمین از دولت به شهرداری واگذارشده بوده که هنوز مشکلات آن برطرف نشده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه یکی از مواردی که سبب ایجاد مشکل شده، راه دسترسی بوستان ولایت است، افزود: در این زمینه اداره راه و شهرسازی به‌هیچ‌عنوان کوتاه نمی‌آمد و اعلام می‌کرد حریم بزرگراه است که در نهایت با همکاری استانداری با ایجاد یک راه دسترسی بعد از عوارضی کاشان موافقت شد، ولی هنوز متأسفانه اداره راه و شهرسازی این طرح را ارائه نکرده است.

روحانی عنوان کرد: این مسیر را نیز راه دسترسی مناسب برای شهروندان قمی نمی‌دانیم که تلاش کردیم از سمت عوارضی تهران راه دسترسی ایجاد کنیم که متأسفانه این موافقت انجام نشد.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی دستگاه‌ها نسبت به توسعه شهر و رفع مشکلات موجود دغدغه‌‎مند نیستند که اگر بخواهیم شهر پیشرفت کند باید مسائل و مشکلات را داخل استان برطرف کنیم و نباید به انتظار تهران باشیم.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم با تاکید بر اینکه برای پیشرفت شهر نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، ابراز کرد: باید با یک توافقات داخل استانی مشکلات را همانند سایر استان‌های دیگر برطرف کرده و به انتظار تصمیم‌گیری در تهران نباشیم.

روحانی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز مشکلات در بوستان ولایت برطرف نشده اما تلاش‌ها برای ساخت این بوستان وجود دارد. به جز راه دسترسی، اقدامات خوبی در این بوستان انجام‌شده و برای سال آینده نیز دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته که اگر هم بتوانیم بیش از این هزینه می‌کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.