بانوان تفنگ‌دار قم روی سکوی سوم تیراندازی ایران

تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم برای نخستین بار در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور رتبه سوم این لیگ معتبر را برای ورزش قم به ارمغان آوردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بانوان تفنگ‌دار قم روی سکوی سوم تیراندازی ایران
شناسه : 33038 | انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در سال منتهی به المپیک توکیو به شکل کاملا فشرده و در حدود دو ماه در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به انجام رسید و تیم بانوان هیئت تیراندازی قم یکی از تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها بود.

با برگزاری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر تفنگ بادی بانوان ایران، تیم دانشگاه آزاد اسلامی روی سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم مقاومت عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم زنان هیئت تیراندازی قم با شایستگی موفق به کسب مقام سوم این لیگ شد تا قم را برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت این رشته در سطح لیگ برتر صاحب یک عنوان ارزشمند کند.

این در حالی است که امسال چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تفنگ بادی بانوان ایران با حضور پنج تیم به انجام رسید و با پایان مرحله مقدماتی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰ امتیاز به عنوان قهرمان دست یافت، تیم مقاومت با ۱۶ امتیاز نایب قهرمان شد و رتبه سوم با کسب ۱۲ امتیاز به بانوان شایسته تیراندازی قم تعلق گرفت.

در هفته پنجم این رقابت‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی، تیم هیئت تیراندازی قم در بخش تیمی از سد پارس جم عبور کرد و پس از برگزاری فینال بخش انفرادی، سیده‌رویا صبح‌خیز از تیم هیئت قم نخستین بانوی مدال‌آور تاریخ تیراندازی قم از مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۵ رتبه نخست را به دست آورد.

تیم بانوان هیئت تیراندازی قم در حالی با کسب عنوان سوم در مسابقات لیگ برتر تفنگ بادی کشور تاریخ‌ساز شد، این مهم برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش قم رقم خورده و این تیم با ترکیب سیده‌رویا صبح‌خیز، عطیه قدمی، نرجس امام‌قلی‌نژاد، فرشته قدرتی، مریم شفیعی‌پور و نازنین‌زینب جعفری به مربیگری مجید نظامی و سرپرستی مرضیه فراهانی با حریفان رقابت کرد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.