کارآفرینی با مصنوعات رزینی در کمیته امداد قم

با افتتاح کارگاه آموزشی تولید مصنوعات رزینی در کمیته امداد استان قم، زنان سرپرست خانوار این نهاد مهارت‌های این رشته صنایع دستی و هنری را می‌آموزند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارآفرینی با مصنوعات رزینی در کمیته امداد قم
شناسه : 33002 | انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد قم، مهرداد مصلح با اشاره به اینکه طرح راهبری شغلی تولید مصنوعات رزینی در این نهاد ویژه زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود، گفت: از مزایای این طرح، اشتغال پایدار و سودآور خانگی برای آن دسته از مددجویانی است که توان و شرایط کار در خارج از منزل را ندارند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم، شناسایی راهبر شغلی این رشته را در سال جاری یادآور شد و افزود: پس از عقد تفاهم‌نامه با راهبر شغلی این رشته، ۱۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار شناسایی و برای آموزش معرفی شدند.

مصلح با بیان اینکه برای افراد حاضر در این دوره، پس از گذراندن ۲۰ ساعت آموزش، گواهینامه شرکت در دوره آموزشی تولید مصنوعات رزینی صادر می شود، تصریح کرد: این متقاضیان، جهت اخذ تسهیلات با ضمانت آسان به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت معرفی می شوند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه این افراد پس از اخذ تسهیلات اشتغال با کمک راهبر شغلی تجهیزات و مواد اولیه را تهیه می‌کنند، تأکید کرد: راهبر شغلی، نه تنها در تولید این مصنوعات، مجری طرح را کمک می کند بلکه در فروش محصولات آنها نیز نقش مؤثری ایفا می کند.

وی استقبال مددجویان، از این رشته صنایع دستی و هنری را خاطر نشان و اظهار کرد: در حال حاضر ۵۷ نفر از زنان سرپرست خانوار در منزل مسکونی خود به تولید این مصنوعات اشتغال دارند.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.