دستگیری سارقان تلفن همراه نوجوانان در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری سه سارق تلفن همراه، گفت: متهمان با مراجعه به افراد نوجوان در پارک‌ها تحت عنوان بازاريابی برای شرکت‌های کامپيوتری و فروش اقساطی لپ‌تاپ و کنسول بازی، به بهانه ثبت شماره تلفن خود در گوشی افراد، گوشی‌شان را سرقت کرده و متواری می‌شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری سارقان تلفن همراه نوجوانان در قم
شناسه : 32986 | انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت تلفن همراه از نوجوانان در پارک ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به افراد نوجوان در پارک‌ها تحت عنوان بازاریابی برای شرکت های کامپیوتری و فروش اقساطی لپ تاپ و کنسول بازی، به بهانه ثبت شماره تلفن خود در گوشی افراد، گوشی‌شان را سرقت کرده و با یک دستگاه خودرو پراید از صحنه متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته هویت متهمان شناسایی و مشخص شد افراد مذکور در استان همجوار ساکن بوده و هربار برای انجام سرقت به قم تردد دارند، بنابراین کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به استان مربوطه اعزام شدند و در عملیاتی غافل‌گیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

میرفیضی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی و شناسایی ۱۸ تن از شاکیان، تصریح کرد: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.