اجرای دیوارنگاره‌های استقبال از بهار در قم/ جشنواره گنجشک بهاری برگزار می‌شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: دیوار نگاره‌های استقبال از بهار با موضوع ورودی‌های شهر در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال و در بوستان‌هایی که پذیرای زائران بوده، انجام شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای دیوارنگاره‌های استقبال از بهار در قم/ جشنواره گنجشک بهاری برگزار می‌شود
شناسه : 32979 | انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه زیباسازی و استقبال از نوروز، اظهار داشت: طرح استقبال از بهار در دستور کار قرار دارد که در قالب فراخوان شهرنگار ۴ در حوزه المان سازی و گرافیک شهری کار می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حوزه گرافیک شهری، کلیه اقداماتی که سازمان در سال جدید رقم میزند در حوزه‌های مختلف اعم از مساجد، مدارس، بوستان‌ها، معابر ورودی‌های شهر و مراسمات مذهبی طرح‌هایی از هنرمندان جمع‌آوری می‌شود.

موسوی منش با بیان اینکه بانک اطلاعاتی خوبی از آثار هنرمندان در این حوزه جمع‌آوری‌شده است، ابراز کرد: دیوارنگاره‌های استقبال از بهار با موضوع ورودی‌های شهر در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال و در بوستان‌هایی که پذیرای زائران بوده انجام شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای جشنواره گنجشک بهاری، یادآور شد: طرح‌های این جشنواره توسط تیم هنرمندان با مراجعه حضوری در دو روز کاری ارسال می‌شود و توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: در فضای کارگاهی در تعامل با مردم طرح‌ها منتخب می‌شوند و درنهایت توسط ناظران مطابقت طرح و اثر انجام‌شده و جوایز اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.