آغاز عملیات اجرایی شبکه اصلی آب خام محدوده جمکران

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای شبکه اصلی آب خام محدوده جمکران با صرف هزینه چهار میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح می‌توان انتظار داشت انتقال آب تانکری در محدوده مذکور به صفر برسد و هزینه‌های سنگین انتقال تانکری حذف شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات اجرایی شبکه اصلی آب خام محدوده جمکران
شناسه : 32951 | انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادایان با اشاره به اجرای شبکه اصلی آب خام جمکران، اظهار کرد: طبق طراحی‌های صورت گرفته از سال گذشته، طرح شبکه اصلی شبکه آب خام جمکران وارد فاز عملیاتی شده و اقداماتی چون حفر چاه با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تجهیز چاه با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان، احداث مخزن با هزینه ۶۵۰ میلیون تومان، خرید ایستگاه پمپاژ با هزینه ۱۳۰ میلیون تومان، خرید لوازم و اجرای خط انتقال با هزینه ۲.۳ میلیارد تومان به طول ۶ کیلومتر و خرید و نصب مخزن با هزینه ۳۲۰ میلیون تومان در قالب این پروژه خبر داد و گفت: همچنین مخزن پیش ساخته بوستان کوهسار در حال ساخت بوده و با تکمیل فُنداسیون، فرایند نصب سازه شروع و ظرف دوهفته قابل استفاده خواهد بود.

جوادیان خاطرنشان کرد: حجم مخزن ۵۰۰ متر مکعب بوده و که با انتقال آب از چاه مجاور کارگاه مترو با دو مرحله پمپاژ به طول ۳۱۰۰ متر و با اختلاف ارتفاع ۸۰ متر آب وارد مخزن شده و در برگشت محدوده جنگلی بوستان کوهسار و نیز رینگ جمکران را کاملا به صورت ثقلی تحت پوشش شبکه آب خام قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح می‌توان انتظار داشت انتقال آب تانکری در محدوده مذکور به صفر برسد و هزینه‌های سنگین انتقال تانکری حذف شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.