کامبک رؤیایی قمی‌ها صدرنشین را غافلگیر کرد/ شکست مقاومت البرز در قم

تیم‌های فوتسال فردوس قم و مقاومت البرز از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفته بودند که این بازی با یک نتیجه پرگل به سود نماینده قم خاتمه یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کامبک رؤیایی قمی‌ها صدرنشین را غافلگیر کرد/ شکست مقاومت البرز در قم
شناسه : 32924 | انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، تیم های فوتسال فردوس قم و مقاومت البرز از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور به مصاف یکدیگر رفته بودند که این بازی با نتیجه پرگل ۶ بر ۵ به سود تیم قمی پایان یافت.

در این دیدار که عصر سه‌شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، روح الله ایثاری، حسین رضوی، علی زینلی و فرهاد رحمتی برای فردوس قم و محمود لطفی، سجاد عادلی، مجتبی نعمتی و امید طالبی برای مقاومت البرز گلزنی کردند.

فردوس قم که برای زنده نگه داشتن کورسوی امید برای صعود، پای در این بازی سخت و حساس گذاشته بود، توانست با یک بازی جنگنده و منطقی صدرنشین لیگ برتر را در خانه شکست دهد تا انتقام شکست سه بر صفر در بازی رفت را گرفته باشد.

در این بازی نزدیک و پرگل، فردوس قم در حالی که چهار بر یک از مهمان خود عقب افتاده بود، با یک بازگشت رؤیایی و به یادماندنی، ۵ گل دیگر وارد دروازه حریف کرد و سومین باخت مقاومت البرز را رقم زد.

تیم فوتسال فردوس قم با این پیروزی ارزشمند در برابر تیم خوب مقاومت البرز، با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته و مقاومت البرز نیز با وجود شکست در این دیدار، همچنان با ۱۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.