آماده سازی حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی برای درختکاری

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مراحل آماده‌سازی کاشت درخت در حاشیه بلوار بروجردی به عرض ۲۰۰ متر در حال انجام است و بلافاصله پس از بهبودی شرایط هوا، عملیات کاشت صورت می‌پذیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده سازی حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی برای درختکاری
شناسه : 32855 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر در راستای توسعه فضای سبز شهر قم و تقویت سرانه‌های این بخش اظهار کرد: طی ۵ سال گذشته با حمایت‌های صورت گرفته توانسته‌ایم سرانه فضای سبز را حدود ۷ مترمربع افزایش دهیم و به جایگاه سوم کشور در بین کلان شهرها از نظر سرانه‌های فضای سبز دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر درختکاری در نقاط حاشیه‌ای شهر از جمله بوستان ولایت، بوستان جوان و حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی، تصریح کرد: در کنار این مساله اقدام ویژه‌ای برای توسعه فضای تفرجگاهی در محلات نیز انجام شد و توانستیم تعداد بوستان‌ها را نیز افزایش دهیم.

جوادیان با اشاره به توسعه فضای سبز مناطق، اظهار کرد: کاشت زمین‌های اطراف اماکن مذهبی مثل اراضی محدوده چهارمردان و کوچه ۹۰ آذر نیز از پروژه هایی است که به تازگی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی به درختکاری کوچه ۲۱ بلوار غدیر به وسعت حدود ۶ هزار مترمربع اشاره کرد و افزود: آماده‌سازی برای کاشت درخت در حاشیه بلوار بروجردی به عرض ۲۰۰ متر نیز انجام شده و پروژه در حال ایجاد جاده و چاله‌برداری است و در فصل کاشت، کاشت صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان با اشاره به اقدامات سازمان در توسعه فضای‌های سبز ادارات، سازمان‌ها و مدارس، گفت: توسعه و کاشت فضای سبز داخل محوطه ساختمان استانداری نیز در حدود ۹ هزار مترمربع انجام شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.