احداث ۱۳ پل عابر پیاده مکانیزه در قم/ بهره‌برداری از پل مکانیزه بلوار جمهوری

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و ایمن‌سازی عبور عابران پیاده، ۱۳ پل عابر پیاده مکانیزه در سال ۱۴۰۰ در قم نصب می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث ۱۳ پل عابر پیاده مکانیزه در قم/ بهره‌برداری از پل مکانیزه بلوار جمهوری
شناسه : 32853 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به احداث چندین پل عابر پیاده در شهر قم، اظهار داشت: احداث و ساماندهی پل‌های عابر پیاده را در افزایش ایمنی عابرین پیاده در دستور کار قرار داده‌ایم و به این منظور حتی آسانسور و پله‌برقی در پل‌ها موردتوجه قرار گرفته است تا به لحاظ ایمنی شاهد ترددهای مناسبی در سطح شهر باشیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: در حال حاضر در ۵۲ نقطه شهر پل عابر پیاده وجود داشته که به‌صورت غیرمکانیزه و مکانیزه استفاده می‌شود، ابراز کرد: در این راستا ۱۳ پل عابر پیاده مکانیزه در سال ۱۴۰۰ در قم نصب می‌شود.

طالبی با بیان اینکه ابتدا پل‌ها به‌صورت پله ثابت اجراشده و سپس به‌صورت مکانیزه و نصب آسانسور انجام می‌شود، ابراز کرد: دراین‌باره در بلوار عمار یاسر به طور پایلوت آسانسور نصب‌شده و برآنیم بر اساس خروجی کار برخی دیگر از پل‌ها به آسانسور مجهز شوند.

وی تصریح کرد: مکانیزه شدن برای بسیاری از پل‌های عابر پیاده امکان‌پذیر نیست، چراکه عرض معبر جواب نمی‌دهد و معارض برق و فضای سبز داریم که در این صورت اگر ممکن باشد در برنامه‌های ما اجرایی می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: دراین‌باره قرارداد با پیمانکار بسته‌شده است و ۴ نقطه از سطح شهر پله‌های عابر پیاده با پله‌برقی ادغام می‌شود که این امر در بلوار جمهوری اتفاق افتاده است و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.**

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.