دلایل تأخیر افتتاح تله‌سیژ بوستان علوی قم

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه به تشریح دلایل تأخیر در افتتاح تله‌سیژ بوستان علوی اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواستیم بدون توجه به مسائل ایمنی و استاندارد پروژه را افتتاح کنیم، قطعاً چندماه قبل پروژه در اختیار مردم قرار گرفته بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دلایل تأخیر افتتاح تله‌سیژ بوستان علوی قم
شناسه : 32851 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اکبر رحیمی با بیان اینکه هر پروژه‌ای برنامه زمان‌بندی دارد، اظهار کرد: اما با این وجود در برخی موارد مسائلی رخ می‌دهد که روند اجرای پروژه‌ها با انحراف مواجه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با اشاره به پروژه تله‌سیژ قم، ورود دستگاه‌های پروژه از خارج از کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: انتقال دستگاه‌ها به داخل کشور کمی کار را زمان‌بر کرد.

رحیمی تصریح کرد: دلیل اصلی تاخیر در پروژه، گمرک کشور بود که بیش از ۲ سال ترخیص دستگاه‌ها زمان‌بر شد و مدیران استان و شهرداری همراهی کردند و بالأخره دستگاه‌ها ترخیص شد و روند اجرای پروژه پیگیری شد.

وی بیان کرد: شهرداری به تنهایی درگیر در تاخیر این پروژه نبود و مسائل حاشیه‌ای پروژه را با تاخیر مواجه کرد و زمانی هم که ترخیص دستگاه‌ها صورت گرفت با افزایش چشمگیر قیمت ارز و مسائل مالی روبه‌رو شدیم و پروژه به زمان‌بندی اصلی نرسید و دچار فرسایشی شد که هم مردم و هم مجموعه شهرداری را آزرده کرد.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه تصریح کرد: امیدواریم لذت بهره‌برداری از این پروژه و استفاده از این ظرفیت ارزشمند، بدعهدی‌های شکل گرفته در پروژه‌ها را از یادها ببرد.

رحیمی با بیان اینکه فرآیند اخذ استانداردهای پروژه با همکاری سازمان استاندارد در حال انجام است، گفت: در طول ساخت پروژه بازدیدهای مستمر از امکانات صورت گرفته و شرکت واسط استاندارد به طور کامل بر روند اجرای پروژه نظارت داشته‌اند و اگر اشکالی هم گرفته شده، نواقص با جدیت رفع شده است.

وی با اذعان به اینکه در تمام بخش‌های مستحدثات تفریحی شهر به صورت مرتب ایمنی و استاندارد پروژه‌ها چک می‌شود، خاطرنشان کرد: کوچکترین نواقص را قبل از بهره‌برداری و حتی در حین بهره‌برداری پیگیری و رفع کرده و تا زمانی که استاندارد مهر تأیید کامل بر پروژه نزند، بهره‌برداری از آن صورت نخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه گفت: اگر می‌خواستیم بدون توجه به مسائل ایمنی و استاندارد پروژه را افتتاح کنیم، قطعاً چندماه قبل پروژه در اختیار مردم قرار گرفته بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.