جمع‌آوری روزانه ۴۳ تن زباله در منطقه پنج

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از جمع‌آوری روزانه ۴۳ تن زباله در منطقه پنج خبر داد و گفت: جمع‌آوری زباله با ۹ ماشین پرس هر شب به‌صورت منظم انجام‌شده و ۱۸ کارگر در این خصوص به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمع‌آوری روزانه ۴۳ تن زباله در منطقه پنج
شناسه : 32849 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با تأکید بر نظافت شهر و جمع‌آوری به‌موقع زباله اظهار داشت: منطقه پنج باوجود واقع‌شدن مسجد مقدس جمکران و حضور مستمر زائران در این منطقه، یکی از مناطق مهم ازنظر حفظ سیما و منظر شهری و نظافت شهر است.

وی، عملیات نظافت شهر و جمع‌آوری زباله را در منطقه پنج تشریح کرد و افزود: جمع‌آوری زباله با ۹ ماشین پرس هر شب به‌صورت منظم انجام‌شده و ۱۸ کارگر در این خصوص به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم، تعداد افراد مشغول به رفت‌وروب در منطقه پنج  را ۱۰۰ نفر اعلام و تصریح کرد: دو هزار مترمربع رفت‌وروب توسط ۱۰۰ نفر به‌صورت روزانه انجام‌شده و نظافت منطقه تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش نیروهای شهرداری و ارائه دوره‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار نیروی آموزشی به‌صورت چهره به چهره مشغول آموزش نیروهای شهرداری هستند.

اقبالیان، حجم زباله جمع‌آوری‌شده در منطقه پنج را در تابستان  ۴۷ تن اعلام و بیان کرد: در زمستان روزانه ۴۳ تن زباله جمع‌آوری‌شده و به سایت البرز انتقال داده می‌شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.