طرح نظارت و جمع‌آوری پرنده‌فروشان در شهر قم اجرا می‌شود

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: طرح جمع‌آوری پرنده فروشان سیار و برخورد قانونی با واحدهای پرنده فروش ثابت در سطح شهر با همکاری دستگاه‌های قضایی، انتظامی، دامپزشکی و دیگر نهاد در چندین مرحله به اجرا گذاشته شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح نظارت و جمع‌آوری پرنده‌فروشان در شهر قم اجرا می‌شود
شناسه : 32839 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اجرای طرح‌های مشترک استانی در راستای حفظ محیط‌زیست شهری، اظهار داشت: به‌منظور رعایت بهداشت و سلامت شهروندان عزیز و مطابق مصوبات ستاد مقابله با شیوع بیماری‌های مشترک پرندگان و انسان ازجمله آنفولانزای فوق حاد، طرح جمع‌آوری پرنده فروشان سیار و برخورد قانونی با واحدهای پرنده فروش ثابت در سطح شهر با همکاری دستگاه‌های قضایی، انتظامی، دامپزشکی و دیگر نهاد در چندین مرحله به اجرا گذاشته شد .

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه این طرح در کلیه معابر اصلی به‌ویژه هسته مرکزی شهر اجرا می‌شود، ابراز کرد: هدف از این طرح شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین مباحث زیست‌محیطی و سد معبری پرنده فروشان مطابق ضوابط و قوانین بوده که نسبت به تحویل موارد جمع‌آوری‌شده به دامپزشکی اقدام می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تمام اکیپ‌های نظارتی این اداره کل در سطح شهر و بازار روزها از هرگونه فعالیت غیرمجاز واحدهای ثابت و سیار جلوگیری به عمل می‌آورند.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای این طرح یادآور شد: این طرح با همکاری کارگروه استانی شامل شهرداری، فرمانداری، دادگستری، مرکز بهداشت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و دامپزشکی با هدف کنترل، نظارت و برخورد با آنفولانزای فوق حاد پرندگان اجرا می‌شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و همشهریان، تصریح کرد: شهروندان گرامی می‌توانند به‌منظور مشارکت در این طرح سلامت‌محور، موارد تخلف را با سامانه ۱۳۷ شهری مطرح و موضوع را پیگیری کنند.**

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.