گسترش فضای مجازی شرایط جدیدی را برای رسانه ملی رقم زد/ سریال حضرت معصومه(س) فاخر و ماندگار می‌شود

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها یک کار ماندگار و مؤثر در تاریخ خواهد بود، گفت: تلاش ما این است که بتوانیم یک سریال فاخر تاریخی و تعیین کننده را ارائه دهیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گسترش فضای مجازی شرایط جدیدی را برای رسانه ملی رقم زد/ سریال حضرت معصومه(س) فاخر و ماندگار می‌شود
شناسه : 32827 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، عبدالعلی علی‌عسگری ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه بهره‌مندی از ظرفیت‌های قم موضوع بسیار مهمی است، اظهار کرد: ما امیدواریم بتوانیم با این ظرفیت‌ها آموزه‌های دینی را در رسانه ملی نشر داده و در ترویج فرهنگ دینی مشارکت کنیم.

وی از ارائه سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها به کارگردانی جواد افشار یاد کرد و افزود: تلاش ما این است که بتوانیم یک سریال فاخر تاریخی و تعیین کننده را ارائه دهیم؛ ریشه‌های رویدادهای تاریخی بعد از شهادت امام صادق علیه‌السلام به دوران امام سجاد و امام باقر علیهم‌السلام بر می‌گردد به همین علت یک نگاه عمیق و جامع تاریخی در این سریال درحال رقم خوردن است.

رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها در ریل خود قرار گیرد و به نتیجه مطلوبی برسد.

وی مطرح کرد: صداوسیما از سال ۹۶ با شرایط جدیدی روبه‌رو شده و فضای مجازی گسترش قابل توجهی یافت، دشمن از این بستر بهره گرفت و گاهی هم برای شورش‌های سازمان‌‎یافته از فضای مجازی استفاده کرد اما این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای به دنبال نداشت و با وجود اینکه گفته بودند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌بیند رهبر معظم انقلاب با آغاز چهل سالگی انقلاب، بیانیه گام دوم را اعلام کردند.

علی‌عسگری مهم‌ترین رسالت صداوسیما را معرفی دین به مردم دانست و عنوان کرد: رسیدن به این هدف کار ساده‌ای نیست اما پشتوانه صداوسیما و حتی کشور و دنیای اسلام، قم است و امیدواریم بتوانیم در این شهر افرادی را پیدا کنیم که در امر رسانه توانمند باشند و ما را در سطح ملی یاری کنند.

وی ادامه داد: سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها یک کار ماندگار و مؤثر در تاریخ خواهد بود و امیدواریم با مشارکت حوزه و ظرفیت‌های موجود در قم به ویژه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها بتوانیم این سریال را به مردم ارائه دهیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.