۶۵۰ تا ۷۰۰ تن زباله در طول شبانه‌روز در قم جمع‌آوری می‌شود/ نظافت شهر توسط ۱۵۰۰ پاکبان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: ۶۵۰ تا ۷۰۰ تن زباله در طول شبانه‌روز در شهر قم جمع‌آوری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶۵۰ تا ۷۰۰ تن زباله در طول شبانه‌روز در قم جمع‌آوری می‌شود/ نظافت شهر توسط ۱۵۰۰ پاکبان
شناسه : 32810 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری، اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قم دارای ۷ سازمان و دو اداره است که هماهنگی و مباحث اجرایی سطح شهر را که یکی از معاونت‌های پرکار و یک نوعی هماهنگ‌کننده در سطح شهر با سایر دستگاه‌ها و ادارات برنامه‌ریزی می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه یکی از وظایف مجموعه خدمات شهری رفت و روب شهر است، ابراز کرد: در طول شبانه‌روز بیش از ۶۵۰ تا ۷۰۰ تن زباله از سطح شهر قم جمع‌آوری می‌شود.

میرهادی عنوان کرد: نزدیک به ۲۵ میلیون مترمربع از معابر سطح شهر توسط ۱۵۰۰ نفر از پرسنل پاکبانان که بهداشت، نظافت و نگهداری معابر شهر را بر عهده دارند، پاکیزه می‌شود.

وی انتقال پسماندها به سایت دفن زباله را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: از مهم‌ترین وظایف حوزه معاونت خدمات شهری انتقال پسماند‌ها که خودش یک پروسه کاملاً مکانیزه بوده، انتقال و دفن آن است و به‌صورت ۲۴ ساعته نظافت و نگهداری شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم این است که باید شهر تمیز و عاری از هرگونه آلودگی در محیط زیست باشد و همکاران ما در این حوزه زحمات زیادی می‌کشند و کار را به‌صورت ویژه انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.