قانون منع فروش سد راه پروژه‌های عمرانی در شهر/ تملک دو ایستگاه مترو در منطقه ۶

سرپرست منطقه شش شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح تملک‌های ایستگاه‌های ۱۳ و ۱۴ قطار شهری قم، گفت: قانون منع فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی مانع از ایجاد زمین معوض برای تملک پروژه‌های عمرانی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قانون منع فروش سد راه پروژه‌های عمرانی در شهر/ تملک دو ایستگاه مترو در منطقه ۶
شناسه : 32799 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به قرارگرفتن احداث دو ایستگاه مترو قم در منطقه شش، اظهار داشت: دو ملک در ایستگاه ۱۳ و سه ملک در ایستگاه ۱۴ قطار شهری است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تملک آن در دست اقدام است.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری قم افزود: با توجه به تأکیدات صورت گرفته توسط شهردار و همراهی و حمایت هیئت‌مدیره قطار شهری، تا پایان سال ۹۹ باید این پنج پلاک که تأمین مالی آن نیز انجام‌شده به تملک درآید.

حسینی اعتبارات عمرانی سال جاری این منطقه شهرداری را ۷۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در اجرای طرح‌های عمرانی مشکلی نداشته و بر اساس برنامه از پیش تعیین‌شده اجرای طرح‌های مختلف انجام‌شده است، اما مشکل این بوده که در پروژه‌های تملکی با مشکل نبود معوض مواجهیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال سالی بود که زمین خیلی در اختیار نبود و از این بابت باید در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی بودجه تملک با دقت بیشتری دنبال شود.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری قم گفت: امروز تمام مناطق شهرداری با قانون منع فروش روبرو هستند که در مناطق مشکل‌ساز شده و امیدواریم این مشکل نیز به‌نوعی برطرف و راهکار مناسبی برای آن پیش‌بینی شود و بتوانیم زمین‌های که در اختیار است را به‌نوعی جهت معوض املاک در طرح هزینه کنیم که بتوانیم با آن پروژه‌های تملک را به نتیجه برسانیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.