ریل‌گذاری آموزش مجازی در حوزه‌های علمیه خواهران

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه ۷۰ درصد آموزش حوزه‌های علمیه خواهران طی سال تحصیلی جاری از طریق فضای مجازی انجام شد، گفت: در شرایط پساکرونا هم شیوه‌های آموزشی به شکل سابق نخواهد بود و تلفیقی از آموزش حضوری و غیرحضوری اجرا خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ریل‌گذاری آموزش مجازی در حوزه‌های علمیه خواهران
شناسه : 32787 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲   پرینت

به  گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام‌ مجتبی فاضل در نشست خبری پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور به آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: مدارس علمیه خواهران استعداد بالقوه داوطلبانی را که می‌توانند در قلم و قدم و عمل مبلغ دین باشند، به فعلیت می‌رساند.   

وی افزود: رسالت مهم حوزه های علمیه خواهران تربیت یک فرد محقق، مدرس و مرجع دینی در حوزه علمیه بانوان است و فراهم کردن شرایط لازم برای داوطلبان مستعد تبلیغ دین وظیفه این نهاد دینی است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: در اواخر سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا، مدارس علمیه در اردیبهشت ماه تقریباً بالای ۹۵ درصد سرفصل‌ها را به اتمام رسانده بودند.

فاضل با اشاره به فعالیت سامانه جدید مدرس تصریح کرد: شرایط آموزش با توجه به شیوع کرونا بیش‌ازپیش مبتنی بر آموزش الکترونیک و استفاده از فضای مجازی در پیام‌رسان‌های داخلی بوده است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ثبت رکورد ۹ هزار ساعت آموزش مجازی تأکید کرد: قریب به ۷۰ درصد آموزش حوزه‌های علمیه خواهران در سال گذشته در فضای مجازی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در شرایط پساکرونا نیز آموزش به روال سابق برنخواهد گشت، تأکید کرد: در آینده نیز تلفیقی از آموزش حضوری و غیرحضوری را خواهیم داشت تا برای بانوانی که وظایف مادری و همسری مانع از فعالیت آنها بود به یمن همین تصمیم شرایط تحصیل فراهم شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.